22 listopada

TAG: 7 lakierów, których nie może zabraknąć w Twojej kosmetyczce

 
    
Zasady: 
1. Napisz, kto Cię otagował.  
2. Wymień 7 lakierów, które są według ciebie niezbędne w szafce każdej kobiety, podaj dokładny kolor i przykład.
3. Zaproś do zabawy 5 osób. 

Do zabawy zaprosiła mnie Monika, za co serdecznie dziękuję.

Moje typy: 
 

Uważam, że lakier holograficzny powinien się znaleźć w zbiorach każdej szanującej się lakieromaniaczki. Mój typ jest koloru niebieskiego i tak naprawdę dopiero słońce/światło sztuczne "ożywia go". 
   
 
 
  
Lakier dość bożonarodzeniowy, kojarzy mi się z choinką. Złote refleksy w postaci drobinek typu glassflecked dodają mu uroku. Uwielbiam go, jest chyba moją ulubioną zielenią. 
  
 
 
  
Lubię czasem sięgnąć po glitter (pewnie jak i większość z Was). Brokatowe lakiery potrafią urozmaicić nawet najprostszy manicure. To właśnie glittery sprawiają, że nawet brzydki lakier bazowy może stać się piękny. ;) 


 
     
Lakiery piaskowe podbiły lakierowy rynek z taką siłą, jak swojego czasu lakiery crackle (a może nawet piaski miały większą siłę przebicia?). Podoba mi się efekt cukrowej posypki i o ile kiedyś podobały mi się shimmerowe piaski, tak teraz wolę matowe. Swoją drogą, powyższy lakier jest na dzień dzisiejszy najpiękniejszym piaskiem w mojej kolekcji. 
   
 
 
  
Szczerze mówiąc, nienawidzę "nudziaków". Są to dla mnie lakiery monotonne i po prostu nudne. Jednak gdy stan moich paznokci jest bardzo zły i są one krótkie, maluję je tym lakierem. Manicure nie rzuca się w oczy, a ja muszę mieć zawsze pomalowane paznokcie. :P 
   
 
 
   
W buteleczce wygląda trochę jak holo, ale tak naprawdę jest to lakier foliowy. Jest on wielowymiarowy i to chyba dlatego noszę go dość często na paznokciach. Kolor jest głęboki i przyciąga wzrok. 
   
   
 
     
Kolejny świąteczny lakier. Złote glassflecki dodają mu elegancji, a sam lakier jest bardzo kobiecy. Warto mieć podobny odcień na specjalne okazje. 
   
Nominuję: 

16 komentarzy:

  1. No i jakie fajne typy wymyśliła :)
    Tej Pupki ci zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wybór lakierów :)
    Dziekuję za otagowanie, ale mi dałaś do myślenia....kurczę tylko 7 lakierów,,,jak ja je wybiorę :DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski GR uwielbiam! :) Jest to zdecydowanie mój ulubiony piasek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny wybor lakierow- praktycznie na kazada okazje.

    OdpowiedzUsuń
  5. widze ze niebieskosci dominują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, 1 i 5 to moi faworyci z tej 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brokatowy Flormar zapowiada się Świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Flormar i GR holiday kobalt, te dwa lakiery też bym włożyła do niezbędnika^^

    OdpowiedzUsuń
  9. green palm tree wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne lakiery pokazałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne lakiery :) ja właśnie nabyłam swój pierwszy piaseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudeńka :) wszystkie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawa lista :) ja podpisać mogę się pod kobaltowym piaskiem GR :) byłoby mi wybrać tylko 7 lakierów, ale coraz mocniej zastanawiam się nad tym tagiem.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger