10 stycznia

Flormar nr 392

  
  Holograficzny top z Flormaru zawiera bardzo dużo drobnego, holograficznego brokatu. Dwie grubsze warstwy pokrywają cały paznokieć. Po 15 minutach lakier jest całkowicie suchy. Z racji, że jest to brokat, a nie typowy lakier holograficzny, lubi haczyć o ubrania, więc warto na niego nałożyć top coat. Ładnie się prezentuje i nie sprawia kłopotów w aplikacji. Można go nabyć na stoiskach Flormar za 10zł. Pojemność 11ml. 
    

 
   
Na zdjęciach jedna warstwa Flormar nr 392 położona na dwie warstwy Flormar Duo 2x Chrome nr DC07

21 komentarzy:

  1. świetny jest! daje efekt oszroniałych paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt, chociaż ja chyba wolę tradycyjne holografy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek, sylwestrowy:D
    A teraz zapraszam Cie na krótki wpis na moim blogu, który pokazuje jakie ciężkie potrafią być chwile w życiu i jaką traume ostatnio przeżyłam, mam nadzieje ze inne dziewczyny to przeczytają i będą uważać na imprezach, pozdrawiam Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja lubię holo na paznokciach!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się jego efekt, ostatnio choruję na brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem nieźle to wygląda, na impreze idealny

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pięknie! Uwielbiam holograficzne lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ma mnóstwo brokatu,ale to jego ogromny atut. Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się mieni;) w sam raz na karnawał;p

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak ze zmywaniem tego ustrojstwa>?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny efekt :) uwielbiam takie połączenia, będę zaglądała także obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger