08 sierpnia

Paznokciowy Projekt Finish


Odkąd mój chłopak wyjechał, mam dużo wolnego czasu (aż za dużo). Większość czasu poświęcam blogowi, staram się pokazać Wam jak najwięcej moich kosmetyków, a także wyrazić swoją opinię na ich temat. Niedługo kończy się kucykowa akcja paznokciowa Panny Dominiki, w związku z czym postanowiłam utworzyć kolejną akcje. Tym razem motywem przewodnim są wykończenia lakierów. Projekt ten polega na utworzeniu w każdym tygodniu manicure'u z użyciem lakierów o podanym wykończeniu. 

Tydzień 1: wykończenie kremowe 
Tydzień 2: wykończenie matowe 
Tydzień 3: wykończenie brokatowe 
Tydzień 4: wykończenie typu shimmer 
Tydzień 5: wykończenie perłowe, metaliczne lub oba (do wyboru) 
Tydzień 6: wykończenie pękające 
Tydzień 7: wykończenie holograficzne, flakies lub oba (do wyboru) 

Zapisy przyjmuję w komentarzach pod tym postem do 16 sierpnia 2012r. włącznie, lista uczestników pojawi się 19 sierpnia 2012r, natomiast zabawę zaczynamy 20 sierpnia 2012r. Miło mi będzie, jeśli wspomnicie o akcji na swoich blogach - czy to w osobnym poście, czy na końcu notki - jest mi to bez znaczenia. Im więcej osób się dowie, tym lepiej. :)

W razie zastrzeżeń proszę pisać maila, bądź komentarz pod tym postem.

53 komentarze:

  1. do akcji chyba (?) nie dołączę, ale przy kolejnej notce postaram się dołączyć inf. o Twojej akcji :)
    ps. dodaję Cię do obserwowanych żeby być na bieżąco, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A niech będzie. Spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się piszę :)
    Dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zaproszenie, niestety udziału nie wezmę, ponieważ nie mam ze sobą nawet żadnego brokatowego ani pękającego lakieru...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi, najwyżej ominiesz te tygodnie. :)

      Usuń
  6. Hhm, chyba masz rację co do krwi, następnym razem bedzie lepiej :)
    A praca w teatrze ??
    to moje marzenie, ale ja się dopiero uczę,
    za słaba jestem jeszcze by robić to za pieniądze haha. ;p
    Pasja i hobby, nic poza tym :)

    Buźki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zaproszenie, piszę się na tą akcję bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym dołączyła, ale niestety nie posiadam niektórych wykończeń lakierów ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. będę zaglądać i śledzić tą akcję oraz czerpać z niej inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli można, to ja też się BARDZO CHĘTNIE pisze na to :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się chętnie dołączę :) Do tej pory nie brałam udziału w takich zabawach i czas najwyższy to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć moje paznokcie są w tragicznym stanie i narazie je regeneruję, to z miłą chęcią biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie dołączę moje paznokcie są w opłakanym stanie,ale akcja świetna:))

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się choć mam teraz krótkie paznokcie, ale jakoś damy radę :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również wezmę udział w akcji ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. wreszcie coś dla mnie :) chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie wezmę udział ,tylko w pierwszym tygodniu wyjeżdżam, ale postaram się dodać notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też wezmę chętnie udział!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny projekt ;) Ja nie biorę udziału bo zaczynam nową szkole i nie będę miała czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny projekt, szkoda, że moje pazurki połamane :(

    ale może, może...

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się... z tym, że nie mam lakieru matowego ani pękającego xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się do akcji. Mam nadzieję, że podołam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się piszę :) ale 6 tygodnia będę leniuchować, nie lubię takich lakierów, więc nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również wezmę udział w akcji, w drugim tygodniu wyjeżdżam, ale postaram się dodać notkę z wyprzedzeniem lub opóźnieniem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią się przyłączę:))

    OdpowiedzUsuń
  26. jeśli nie mam kraka, to mogę dołączyć czy raczej nie? :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ehhh, za późno się zorientowałam, a chętnie bym się jeszcze przyłączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dało by się jeszcze dopisać do tej akcji ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna akcja :)
    Czy można się jeszcze zapisać?? Wiem, że trochę za późno, ale jednak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu. :) Jutro dopiszę Cię do listy, bo z poziomu przeglądarki w telefonie nie mam takiej możliwości. Czekam na Twoje prace. :)

      Usuń
    2. Oh, bardzo się cieszę :)
      Zabieram się do obmyślania mani :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger