07 sierpnia

Safari nr 102

Nie wiem, czym to jest spowodowane, ale z jednego lakieru Safari byłam bardzo zadowolona, natomiast o tym lakierze nie mogę tego powiedzieć. Kolor śliczny, krycie dobre, lakier duży i tani, ale trwałość jest fatalna. Paznokcie pomalowałam wczoraj o godz. 17. Około godz. 23 pojawiły się dwa małe odpryski, przy czym chciałam zaznaczyć, że nie robiłam niczego, co mogłoby naruszyć lakier (zero sprzątania, prania, zmywania - w sumie cały wieczór oglądałam film). Krycie dwuwarstwowe, czas schnięcia niezbyt szybki. Pierwsza warstwa schnie w mgnieniu oka, natomiast druga po ok. 45 minutach. Podczas malowania paznokci lakier gęstnieje w buteleczce - pierwszy raz spotkałam się z czymś takim, tym bardziej, że malowanie paznokci nie trwało dłużej niż 10-15 minut. Należy wtedy zakręcić buteleczkę, wstrząsnąć i wznowić malowanie - wtedy po otwarciu butelki lakier znów jest rzadki. Lakier można kupić TUTAJ oraz w małych drogeriach, Chińskich Marketach oraz na bazarach. 
 
Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa
 na moją ocenę.

24 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba ten kolorek:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja znowu z dwóch lakierów ktore mam wole własnie ten

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kolor jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię lakiery Safari, u mnie na blogu również post na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tych lakierów, bo nigdy do końca mi nie wysychają i wszystko mi się psuje, jak czegoś dotknę :(
    To nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor. Mam jeden lakier z Safari i nie lubię go, jest jakiś gęsty i nie umiem nim pomalować paznokci...

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek, szkoda że nie jest trwały ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorek, też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor super, szkoda, że nietrwały

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się;)
    pozdrawiam,zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor piękny, szkoda, że jakoś nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię te lakiery :)
    kolorki też mają śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie kolory sa idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger