06 sierpnia

Donegal Pilnik szafirowy

 

Informacja producenta:  
- Dwustronny szafirowy pilnik z drobnoziarnistą powierzchnią, dedykowany do pielęgnacji n
aturalnych paznokcie, zarówno manicure, jak i pedicure. 

- Produkt pokryty jest ziarenkami szafiru. 
Dzięki zastosowaniu utwardzanego metalu pozwala precyzyjnie pielęgnować paznokcie. 
 - Odpowiednia struktura części ścierającej zapewnia precyzyjne piłowanie i ochronę płytki paznokcia przed poszarpaniem i rozdwajaniem. 
- Wysoka jakość produktu zapewnia niezmienne właściwości ścierne przez długi okres użytkowania. 

Jak jest w rzeczywistości? Za pilniczek zapłaciłam 1,70zł w osiedlowym kiosku - to nie jest dużo. Kupiłam go, gdyż miałam paznokciową awarię, a pilniczka przy sobie nie miałam. Na początku pilnik dobrze piłował paznokieć, sam proces piłowania nie trwał długo. Po kilku użyciach pilniczek się wytarł i już nie piłował tak dobrze. Jeśli ktoś potrzebuje taniego pilniczka do noszenia w torebce "w razie wypadku", jest to odpowiedni produkt. Do codziennego użytkowania nie polecam.

20 komentarzy:

  1. W razie jakiegoś drobnego wypadku na mieście polecam fugi między płytkami! :D Już nie raz uratowały mi dupsko, a w zasadzie paznokcie. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw pomyślałam, że to żart ale po chwili olśnienie, że to jednak kurcze ma sens! :D

      Usuń
    2. Ja również nie zrozumiałam w pierwszej chwili. :D Mi by było głupio. :P

      Usuń
    3. dobrze mówi! też tak robię w nagłych wypadkach :D

      Usuń
  2. W nagłym przypadku może się przydać, ale do piłowania paznokci w domu ja używałam tylko szklanego pilnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na co dzień używam szklanego pilnika. :)

      Usuń
  3. zgadzam się w sytuacjach awaryjnych jak najbardziej :)
    a ja Kochana nie zarabiam na biżu hand made :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, te pilniczki strasznie szybko przestają "działać"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam tylko papierowych pilników, ale mam ochotę na szklany :)
    Muszę się ogarnąć, bo wszystko stoi i się starzeje, a ja nie mam miejsca na półce i w szafce ;) Po prostu sytuacja mnie zmusiła do intensywnego denkowania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa od kiedy mam szklany to aż mnie zęby bolą na widok metalowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam podobny ale inny kolor.. też sie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie nosze taki szafirowy w torebce w razie ,,w" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba go włożyć do torebki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. metalowe niszczą paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szklane sa bardzo dobre:) ale tak na wszelki wypadek to mozna go miec w torebce i koszt niewielki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam swój szklany pilnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mialam kiedys te pilniki, to mi rączki zaraz pekały i odpadały

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem na nie jeżeli chodzi o metalowe pilniki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger