11 stycznia

Color Club All About French - Eiffel Tower Power

 
  
Jest to przepiękny nudziak. Myślałam wykorzystać go jako bazę do frencha, ale lakier zostawia smugi. Kryje przy czterech warstwach. Najpierw nałożyłam dwie warstwy lakieru, później warstwę Seche Vite, kolejne dwie warstwy lakieru i na to jeszcze jedną warstwę Seche Vite. Całość prezentuje się tak, jak na zdjęciu powyżej. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, lecz lakier odpadł po kilku godzinach. Wydaje mi się, że stało się tak za sprawą wielu warstw - w końcu razem z top coatem było ich aż 6! Pojemność 15ml. 

19 komentarzy:

  1. Niesamowity, chociaż mi nie chciałoby się kłaść 4 warstw

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piękny, ale szkoda, że jakość taka słaba.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny jest- ale tylko jak transparentny do frecha :D
    cierpliwa z Ciebie kobieta, Kochana! SZEŚĆ warstw!

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentuje się rewelacyjnie, ale sam opis nie zachęca - szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosujesz jakąś bazę pod lakier? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko. Jeśli użyję bazy, to oceniając trwałość dopisuję, że ją użyłam. :)

      Usuń
    2. Aaa ;> Tak się właśnie zastanawiałam, gdy przeczytałam że masz 6 warstw, a nie 7 ;)
      Ja za to często pomijam top coat. o.O

      Usuń
  6. kolor sliczny, ale 4 warstywy?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tych warstw... ale piękny kolorek!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek swietny, bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor piękny, ale 4 warstwy (plus jeszcze 2 seche) to dużo.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię nudziaki... na czyiś pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się taki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny nude:) Ale 6 warstw? Nieźle :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor fajny, ale to krycie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest naprawdę piękny, a dłonie wydają się dużo bardziej zadbane, ale szkoda, że tak słabo kryje i szybko odpryskuje :( Nie miałabym do niego cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger