17 stycznia

Flormar Duo 2x Chrome nr DC07

 
    
Jest to granatowo-fioletowy duochrom, w którym zdecydowanie przeważają granatowe tony. Niestety nie udało mi się uchwycić fioletu, ale w rzeczywistości lakier wygląda niemalże tak samo. Krycie dwuwarstwowe, dobrze się rozprowadza i schnie średnio długo. Co prawda następnego dnia miałam już przetarte końcówki, ale bez odprysków wytrwał 4 dni. Planuję jeszcze zakup niebieskiego Golden Rose Metallic i porównać je. Niestety podczas ostatniej wizyty w salonie Golden Rose nie mieli tego koloru. Lakiery Flormar Duo 2x Chrome można kupić na stoiskach Flormar za 15zł. Pojemność 11ml.

23 komentarze:

  1. niesamowicie nasycony odcień!

    OdpowiedzUsuń
  2. brak mi słów śliczny ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, takie kolorki to ja lubię! :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kolorek:) niesamowicie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie tego koloru brakowało mi do kompletu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takiego wykończenia u siebie, ale u kogoś bardzo mi się podoba :) Wygląda niemalże kosmicznie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czuję się zainspirowana tym kolorem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger