17 sierpnia

Essence Me&My Ice Cream LE nr 03 - Ice, Ice Baby

 
   
Kolekcja Me&My Ice Cream pod względem lakierowym jest dla mnie kompletnym niewypałem. Pamiętacie lakier Always In My Mint z tej samej kolekcji? Dzisiaj opisywany lakier jest tak samo niesforny, jak jego miętowy kolega. 
       
W najlepszym wypadku lakier ten kryje po nałożeniu trzech warstw. Na niektórych paznokciach musiałam użyć 4 warstwy, gdyż było widać jeszcze prześwity. Pędzelek powoduje smugi, a sam lakier marze się na płytce. Schnie bardzo długo - nawet jak już wyschnie, to dalej jest plastyczny. Na szczęście z pomocą przyszedł mi top Seche Vite. Trwałość marna, zmywanie bezproblemowe. Lakiery pochodzą ze sklepu abc-uroda. Pojemność 10ml, cena 1,79€. 

15 komentarzy:

  1. Fajny delikatny kolorek, ale 4 warstwy, to już go nie lubię ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładnyy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor śliczny.. ale za takie męki, to ja dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyb a mnie nie zachęciłaś ale kolor i tak ładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor chyba mi się podoba najbardziej ze wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi kolorkami na paznokciach...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie pamiętam, żeby specjalne sztuki mi wyprawiał. Trzy warstwy przy takich pastelach to niestety częsty przypadek ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde przez właściwości mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie za dużo warstw:( więc odpada!

    OdpowiedzUsuń
  10. a miałam już go w dłoni i odłożyłam - chyba nie żałuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger