15 sierpnia

p2 Sand Style Polish nr 060 - Strict

 
   
Strict to srebrno-szary piasek z nutą przykurzonego brązu. Kiedyś bardzo chciałam go mieć, jednak wtedy był szał na piaski p2 i tego koloru ciągle nie było w sklepach. Zdążyłam już o tym lakierze zapomnieć, aż pewnego dnia Pani Monika z abc-uroda zrobiła mi miłą niespodziankę, przysyłając mi go. :) 
       
    
   
W lakierze przeważa drobny brokat, ale można także dostrzec większe drobinki. Pięknie się mieni, szczególnie w słoneczne dni - wtedy większy brokat odbija światło, co dodaje lakierowi elegancji. Pasuje zarówno do stroju codziennego, jak i oficjalnego (mała czarna i te sprawy :P). Zmywanie zajmuje trochę czasu, ale malując paznokcie "piaskiem" trzeba się z tym liczyć. Aplikacja bezproblemowa, krycie dwuwarstwowe. Nosiłam go 2 dni w całości, później zaczął się wykruszać. Lakier bardzo mi się podoba i aż szkoda mi złe słowa napisać, ale sumienie nie pozwala mi pominąć tej informacji: lakier odbarwia paznokcie na żółto. Oczywiście można temu zapobiec nakładając bazę pod lakier, ale mnie osobiście się nie chciało i teraz mam za swoje. Pojemność 11ml, cena 1,95€.

21 komentarzy:

  1. bardzo przyjemnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i bardzo lubię, na razie mój ulubiony piasek :) Jak go miałam na paznokciach to nie mogłam się na niego napatrzeć xD
    U mnie nie odbarwił płytki (ale zawsze używam bazy)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają piaski, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor i to jak się prezentuje, oszałamia!

    Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny.. taki elegancik z niego:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny,mam podobny z quiz z tym że ten jest 100%ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny,w słoneczny dzień musi extra wygladac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzy mi się z sylwestrem :) fajnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  9. ladny jest nawet, jednak pozostaję przy gładkim wykończeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowicie się błyszczy :) zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger