12 sierpnia

Essence Nail Art Special Effect Topper nr 22 - Black Dress and White Tie

   
Pamiętacie perłowy lakier od Essence, który pokazywałam Wam w lipcu? Dziś postanowiłam stworzyć mani z połączeniem tego lakieru z brokatowym topem. 
   
         
Black Dress and White Tie to top z czarnymi i białymi hexami w dwóch wielkościach. Lakier szybko schnie, posiada dużo brokatowych drobinek. Jedyny jego minus jest taki, że trzeba układać pędzelkiem brokat na paznokciu, bo rozkłada się bardzo nierównomiernie. Poza tym uważam, że lakier ładnie prezentuje się na paznokciach i upiększy nawet najbrzydszy lakier. :D 
  
Jako lakier bazowy posłużył mi Essence Cookies&Cream nr 03 - Last Night a Cookie Saved My Life. O ile lakier z serii ciasteczkowej od Essence solo mi się nie podoba, tak w połączeniu z tym topem uważam, że prezentuje się całkiem nieźle. 
  
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

15 komentarzy:

  1. Jakdlamnie za duzo tych drobinek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawemu topowi można wybaczyć nierównomierne rozkładanie się drobinek. W granicach rozsądku oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kupić jakiś top z czarnymi i białymi drobinkami, ale ostatecznie zdecydowałam się na same białe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ładnie wygląda na paznokciach ale ja teraz po moich ekscesach zmywaczem nie maluje paznokci bo lakier musiałabym zdrapywać. Chyba w najbliższym czasie nie będę nic przy nich robić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny efekt, lubię takie paznokcie, ale zazwyczaj ten brokat niestety ciężko schodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku zmywanie nie było najgorsze, na szczęście. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger