10 sierpnia

BornPrettyStore Pyłek kameleon nr GRB20

    
Znacie pyłki typu kameleon? Na pewno tak. W ostatnim czasie jest to bardzo popularny produkt do stylizacji paznokci. Dziś chciałabym Wam pokazać jeden z nich. Pochodzi on ze sklepu BornPrettyStore.
 
     
Na wstępie chciałabym Was przeprosić za zdjęcia w kiepskiej jakości, ale zapomniałam zrobić zdjęć paznokciom aparatem i mam tylko te z telefonu. 
  
Pyłek przychodzi wraz z pacynką do wcierania. Mój pyłek przyszedł w gramaturze 0,5g. Dostępny jest także 1g produktu. Produkt jest bardzo wydajny, więc uważam, że zamiast kupować większe opakowanie, warto kupić dwa różne kolory w mniejszych gramaturach. 
   
    
Na paznokciach prezentuje się rewelacyjnie. Pyłek dobrze się wciera. Co prawda nie udało mi się wetrzeć go tak, żeby w ogóle nie było widać drobinek, ale żeby je dostrzec, trzeba przyjrzeć się paznokciom z bardzo bliska. Produkt mieni się i można w nim dostrzec turkus, granat oraz fiolet, a czasem nawet nuty zieleni.

    
Na paznokcie nałożyłam Indigo Removable Protein Base oraz dwie warstwy czarnego lakieru hybrydowego Indigo Gel Polish - Mr. Black. Następnie położyłam warstwę topu No Wipe firmy Makear, wtarłam w niego pyłek i ponownie nałożyłam jedną warstwę tego samego topu.   
       
       
Mój pyłek ma numer GRB20. Można go kupić TUTAJ, aktualnie w cenie 4,29$ za 0,5g.
  
Co sądzicie o tym pyłku, podoba Wam się? Macie ten lub inne kolory w swoim domowym zaciszu? 
  
Zachęcam Was do skorzystania z rabatu w sklepie BornPrettyStore

 

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jeden kolor oprócz tego i rozważam jeszcze kolejny. :D

      Usuń
  2. Jak ja bym chciala taki pylek na zwyklych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt daje ten pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny żuczek ;) Ciekawa jestem jak z noszeniem, bo mam kiepskie doświadczenia z chromem, który zaczął złazić razem z wierzchnią warstwą topu do dniu czy dwóch ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się trzymał. Czytałam, że warto delikatnie przejechać polerką front wolnego brzegu i pokryć dwa razy topem, dokładnie zabezpieczając wolny brzeg. Spróbuj, może przy takiej aplikacji topu pyłek będzie trzymał się lepiej. ;)

      Usuń
  5. Jaki cudny! Muszę taki mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kameleon, świetnie nałożyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kameleon, świetnie nałożyłaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger