20 lipca

Essence Cookies&Cream nr 03 - Last Night a Cookie Saved My Life

    
Last Night a Cookie Saved My Life to perłowy lakier w kolorze kawy z mlekiem. Pochodzi on z limitowanej edycji od Essence, która była dostępna kilka lat temu. Niestety, przez problemy związane z brakiem laptopa (poprzedni się zepsuł, nowy kupiłam dopiero w tym roku), posty pojawiały się rzadko, przez co nie mogłam na bieżąco pokazywać Wam swoich nowości lakierowych. Już się wytłumaczyłam, więc możemy przejść do konkretów. :) 
   
   
Nie wiem, jak Wy, ale nie przepadam za perłowym wykończeniem. Denerwują mnie ślady, jakie zostawia pędzelek przy nakładaniu lakierów tego typu - tego lakieru także dotyczy ten problem. Poza tym, lakiery perłowe kojarzą mi się z manicurem starszych pań (ciekawe, skąd się wzięła moda na perłowe paznokcie u pań w wieku przed- i emerytalnym? :D). Sam kolor, pomijając wykończenie nawet mi się podoba. Trwałość średnia, bez użycia topu bardzo szybko wyciera się z końcówek. Zmywanie przebiegło bezproblemowo. 
  
Co myślicie o tym lakierze? Macie w swoich lakierowych kolekcjach jakieś lakiery o tym wykończeniu?
 
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

8 komentarzy:

  1. Mi tez perlowe kojarza sie ze starszymi paniami dlatego bym takiego nie kupiła: )

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mój kolor ale wykończenie jak najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak są młodzi fani perły na tym świecie. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Źle może i nie, ale totalnie nie jest to wykończenie w moim guście. :P

      Usuń
  4. Mi nie przeszkadza takie wykończenie, ale dużo zależy od koloru. Ten odcień bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest to do końca perła, bo ma w sobie coś metalicznego, ale zdecydowanie nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolor.
    Swego czasu malowałam paznokcie tylko i wyłącznie perłą, więc coś w swojej kolekcji posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger