17 sierpnia

BornPrettyStore Pyłek Mirror Unicorn

   
W ostatnim czasie, rynek paznokciowy zasypywany jest coraz to bardziej wymyślnymi ozdobami do paznokci, m.in. pyłkami, które upiększą nawet najprostszy, jednokolorowy manicure. Tym razem chciałabym Wam pokazać pyłek unicorn, dający efekt lustra, który pochodzi ze sklepu BornPrettyStore
   
    
Pyłek przychodzi do nas w małym pojemniczku, charakterystycznym dla pyłków tej firmy, widocznym na zdjęciu powyżej. Produkt dostępny jest w gramaturze 0,2g, 0,5g i 0,8g. Ja posiadam wersję 0,2g i uważam, że większa ilość nie jest mi potrzebna - mam wiele innych pyłków, które czekają na wypróbowanie lub ponowne użycie. :) 
   
    
Pyłek daje efekt tafli, choć przyznam, że top, którego użyłam (Makear Top No Wipe), chyba nie za bardzo lubi się z pyłkami. Póki nie miałam porównania, wydawało mi się, że efekt jest wow, ale kilka dni temu wpadł mi w ręce inny top i okazało się, że są topy, na których zostaje mniej drobin po wtarciu, niż na topie wyżej wspomnianej marki. 
  
     
W zależności od koloru, pyłek prezentuje się inaczej, choć najbardziej przebijają się z niego odcienie złota i zieleni. Na moich paznokciach pyłek gości w duecie z lakierem hybrydowym Evo Gellack UV Pro nr 41 - China Aster. 

    
Powyższe zdjęcie chyba najbardziej pokazuje efekt lustra. W rzeczywistości pyłek tak prezentuje się na paznokciach. Niestety warunki nie sprzyjały do robienia zdjęć bez lampy, która niestety uwydatniła drobiny niewidoczne (lub niezbyt widoczne) dla oka.

A tak pyłek prezentuje się na innych kolorach (możecie powiększyć zdjęcie, klikając na nie):

 
Od lewej:
Evo Gellack UV Pro nr 41 - China Aster 
Evo Gellack UV Pro nr 35 - Moss Phlox
Evo Gellack UV Pro nr 158 - Donut Time
Evo Gellack UV Pro nr 127 - Rose Quartz 
Evo Gellack UV Pro nr 192 - Cool White 
Evo Gellack UV Pro nr 151 - Mashmallow 
    
Pyłek można kupić TUTAJ, aktualnie jego cena wynosi 2,99$ za 0,2g.
    
Co sądzicie o tym pyłku? Podoba Wam się taki efekt? Jakich topów typu no wipe używacie do pyłków? Dajcie znać w komentarzach. 
   
Jeśli zdecydujecie się na zakup tego lub innych produktów na stronie BornPrettyStore, zachęcam do skorzystania z poniższego kodu rabatowego: 
 

20 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ładnie uchwyciłaś efekt na zdjęciach, bardzo mi się podoba taki zielony odblask na różu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie podobało mi się to połączenie kolorystyczne, ale później zmieniłam zdanie, jak się już oswoiłam. :P

      Usuń
  2. czad, piękny jest ten efekt lustra, jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten efekty, wygląda jak jakaś magiczna powłoka 😁ogólnie uwielbiam te wszystkie pyłki 😍💖😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BP ma piękne pyłki, aż chce się robić hybrydy. :D

      Usuń
  4. Zwykły pyłek a potrafi zdziałać cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszedł do mnie przedwczoraj i jeszcze nie próbowałam go używać, ale widzę, że dobry zakup zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu... Efekt bardzo w moim stylu ;) Szkoda, że nie znałam go wcześniej, bo przydałby mi się w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, może przyda się na kolejne okazje. ;)

      Usuń
  7. Kupiłam sobie niedawno podobny innej firmy, mam go teraz na paznokciach i o rany, cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze jeden z innej firmy i jestem bardzo ciekawa, jak wypadnie na tle tego. :)

      Usuń
  8. Super jest ten efekt. Nie próbowałam jeszcze go na takim kolorze, ale też bardzo fajnie się prezentuje! <3 Najbardziej lubię go na odcieniach niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi wyglądać pięknie. :) Ja mam w planach użyć go z jakimś niebieskim lakierem następnym razem. ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger