22 sierpnia

Evo Gellack UV Pro nr 158 - Donut Time

    
Jak nigdy nie lubiłam lakierów do paznokci w odcieniach nude, tak w ostatnim czasie maluję paznokcie głównie takimi lakierami. Dziś chciałabym Wam pokazać jeden z nudziakowych lakierów, który podbił moje serce. :) 
     
    
Donut Time to nudziak neutralny - nie widać w nim dominacji ani odcieni brzoskwiniowych, ani różowych. Myślę, że będzie pasował to każdego odcienia skóry. Pod względem technicznym, lakier ma dla mnie tylko jeden minus - jest za rzadki. Jestem przyzwyczajona do gęstych lakierów, dlatego konsystencja w tym lakierze utrudniała mi precyzyjne nałożenie go, ale chyba i tak wyszło nie najgorzej. :P Jeśli jednak lubicie rzadkie i średnio gęste lakiery, to Donut Time na pewno Wam się spodoba. Na zdjęciu widzicie go w połączeniu z pyłkiem Indigo Pixel Effect - Kopciuszek. 

    
Na zdjęciach widzicie trzy cienkie warstwy lakieru. Tyle potrzeba, aby lakier w stu procentach pokrył paznokieć bez prześwitów. W przypadku lakierów nude, trzy warstwy są dla mnie sprawą normalną i kręcić nosem nie będę. :) Osobiście wolę nałożyć trzy cienkie warstwy, aniżeli dwie grubsze. Manicure nosiłam dwa tygodnie - po tym czasie zdecydowałam się usunąć lakier ze względu na widoczne odrosty. Lakier ściągałam frezarką, więc niestety nie powiem Wam, jak się odmacza. 
     
Lakier hybrydowy Donut Time możecie kupić TUTAJ w cenie 29,99zł za 10ml. 
  
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu evonails.pl, gdzie możecie znaleźć lakiery, zarówno hybrydowe, jak i klasyczne, a także inne akcesoria do manicure'u oraz pielęgnacji dłoni.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeden z ładniejszych, jak nie najładniejszy lakier nude jaki mam. :)

      Usuń
  2. Prezentuje się bardzo ładnie i elegancko, a holo dodaje mani tego "czegoś".
    U mnie nudziaki tylko pod wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię połączenie nudziaków z białymi wzorkami, swoją drogą muszę pomyśleć w najbliższym czasie nad takim manicurem, bo dawno nie miałam takiego na paznokciach. :)

      Usuń
  3. Cały mani jest piekne! Ja nudziaki zostawiam na jesien ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, lato nie jest odpowiednią porą na takie kolory, ale jak zobaczyłam ten, to przepadłam. ;)

      Usuń
  4. Nudziaki są idealne, kiedy paznokcie muszą wyglądać skromnie, ale elegancko. Ładnie u Ciebie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny :) Lubię od czasu do czasu mieć takiego nudziaka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie przepadam za nudziakami, ale te w odcieniu różu nawet lubię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger