21 sierpnia

Lovely Baltic Sand nr 1

 

Po piaskowym niewypale firmy p2 przyszedł czas na piasek Lovely w podobnym kolorze. Krycie dwuwarstwowe, lakier schnie błyskawicznie. Druga warstwa schnie troszkę dłużej, niż pierwsza, ale nie trwa to dłużej, niż 15 minut. Uwielbiam go za trwałość - nosiłam go na paznokciach 3 dni bez ubytków, a w moim przypadku to nie lada wyzwanie. Zmywa się bezproblemowo, choć podczas zmywania, te małe, złote drobinki lubią wędrować po dłoniach. Jedyne, co bym w nim zmieniła, to pędzelek na minimalnie węższy. Można go kupić w Drogeriach Rossmann w cenie 8,59zł. Pojemność 8ml. 

 

16 komentarzy:

  1. piękny, a do tego jakościowo z tego co wyczytałam również niczego sobie, więc muszę w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ten niebieski też go lubię ;] może i czerwień wpadnie do mojej kolekcji ;] bardzo ładnie się prezentuje na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie:) Jeszcze nie używałam piaskowego lakieru, ale chyba się skuszę, bo efekt jest naprawdę ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten lakier, ale u mnie nie zmywa się niestety tak dobrze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo sympatyczny:D mam bardzo podobny piasek z Adosa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam żółty i uważam, go za rewelacyjny lakier ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmam niebieski i bardzo lubię, no moża poza zmywaniem go ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda! Podobny do tego z p2, nie wiem czemu tamten u Ciebie się nie sprawdził, bo u mnie świetnie się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafił mi się felerny egzemplarz? Sama nie wiem.

      Usuń
  9. Właśnie go kupiłam i jestem zachwycona tym, jak prezentuje się na paznokciach :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger