02 maja

p2 Sand Style Polish nr 020 - Lovesome

 
    
Pamiętacie moją recenzję piaskowego lakieru Seductive firmy p2? Byłam (w sumie dalej jestem) z niego bardzo zadowolona. W związku z tym postanowiłam zakupić jeszcze inny kolor, tym razem czerwień ze złotymi refleksami. 
    
Największym mankamentem piaskowego Lovesome jest bardzo długi czas schnięcia. Po godzinie oczekiwania lakier ciągle był miękki. W tym momencie zmyłam go i powiedziałam, że nigdy więcej nie dam mu szansy. Aplikacja całkiem przyjemna, pędzelek wygodny, konsystencja w sam raz. Jestem bardzo zawiedziona lakierem, tym bardziej, że wyrobiłam sobie pozytywną opinię na temat tej serii, dzięki Seductive, który w porównaniu do swojego kolegi w rzadej sposób "nie nawalił". Pojemność 11ml, cena 1,95€.

30 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę pięknie, kojarzy mi się z Walentynkami. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne są te piaskowe lakiery. Szkoda, że nie są dostępne w PL :<

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podobają mi się piaski od p2

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwne że ta sama seria, a taka różnica w schnięciu. ale ja myślę że może daj mu jeszcze kiedyś szansę ;) ja póki co właśnie sobie dzisiaj zamówiłam Seductive :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostał dwie szanse, już znalazł nową właścicielkę - być może bardziej wyrozumiałą. :P

      Usuń
    2. Sasasasa^^ Zobaczymy ;) Ja najbardziej wymagająca jestem jeśli chodzi o krycie czas schnięcia jestem w stanie znieść^^

      Usuń
  5. nagrzałam się na ten lakier okrutnie widząc go już wcześniej... no ale faktycznie.. po godzinie też bym go zmyła.. szkoda bo jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podoba i smutno mi było się go pozbyć, ale podobny kolor ma też firma Kiko, może lepszy jakościowo...

      Usuń
    2. Może... teraz widziałam jakaś seria GR wyszła piasków, może też się coś znajdzie podobnego...

      Usuń
  6. :( u mnie wysycha w mig! Nawet szybciej niz OPIki. Szkoda go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamit nie taka szkoda bo na pewno pojawi się u mnie ;)

      Usuń
  7. coraz bardziej podoba mi się ten odcień...ech... ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. omg, nie strasz mnie :( ja go zakupiłam i mam nadzieję, że będzie idealny :( O NIEEEE.... eh ale kolorek mi to może jakoś zrekompensuje :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda. Jednak muszę wreszcie kupić sobie piaskowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  10. Godzina?? :o Szkoda, bo jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejny piasek <3 a ja wciąż nie mam żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te lakiery;) Te z P2 zdecydowanie królują na chciejliście

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swój chyba też oddam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jasnoróżowy piaskowy lakier p2 z tej samej serii i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie wiem, czemu u Ciebie tak długo schnie, ja swoim jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger