06 stycznia

Urodzinowe podsumowanie

Dziś nietypowy post, mianowicie podsumowanie mojej działalności na blogu z ostatniego roku. Długo się zastanawiałam, czy jest sens zakładać bloga, skoro już tyle dziewczyn to zrobiło - po co kolejny blog o tej samej tematyce. 6 stycznia 2012 roku ostatecznie podjęłam decyzję i założyłam blog o nazwie "Lakierowe love". Pomyślałam, że jeśli się nie uda, to mogę porzucić blogowanie. Na szczęście nie brakowało mi determinacji i przetrwałam pierwsze chwile, nie rezygnując zbyt wcześnie. Pojawili się pierwsi obserwatorzy, pierwsze komentarze. Poczułam, że coś w tym musi być, skoro ludzie zaglądają do mojego internetowego kąciku kosmetycznego i niekiedy zostają na dłużej. Cieszę się, że mogę coś zrobić dla Was i czerpać z tego satysfakcję. 

Blog w liczbach: 
Przez ostatni rok mój blog został odwiedzony ponad 71 500 razy, komentowaliście ok. 4800 razy, pojawiło się prawie 440 obserwatorów i 301 postów. 
  
Nie licząc konkursów, największym zainteresowaniem cieszyły się następujące posty: 
1. Paznokciowy Projekt Finish (785 wejść) 
4. Golden Rose Magnetic nr 03 (264 wejścia) 
5. Golden Rose Matte nr 09 (230 wejść) 

Najczęściej komentowanym lakierem był Essence Fruity nr 03 - Verry Cherry. Najwięcej komentowałyście posty dot. nawiązanych przeze mnie współprac. 

To tyle, takie drobne podsumowanie. Mam nadzieję, że i ten rok będzie owocny dla mojego bloga.

11 komentarzy:

  1. Gratulacje:) Obyś prowadziła swój blog jeszcze dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz wszystkiego naj naj naj najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu sukcesów w tym roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :-)
    Kolejnych owocnych lat blogowania !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Kamila - dalszych sukcesów życzę i satysfakcji z blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogosferze, mnóstwa wiernych obserwatorów i niegasnącej weny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego z okazji roczku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Życzę wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger