14 stycznia

Wibo Express Growth Trends Nude nr 396

Ostatnio w swoich lakierach znalazłam nudziaka, który niestety nie podbił mojego serca - mowa o lakierze Wibo Express Growth Trends Nude - kolor nr 396. 


Kupiłam go z myślą o pękaczu Crocodile Skin z tej samej firmy, jednak nie mam cierpliwości do tego lakieru i na razie oba stoją na uboczu. Nudziak kryje przy 3 warstwie! W tej cenie można kupić lakiery, które pokryją płytkę paznokcia dwiema warstwami. Gdy już nałożymy te 3 warstwy, lakier jest "gumowaty" - sprawia wrażenie, że nie wyschnął do końca, nawet po kilku godzinach. Lakier stosunkowo niedrogi, kosztował niecałe 5zł, ale w tej cenie zdecydowanie wolę kupić lakier z Golden Rose, który jest u mnie pewniakiem. Po raz kolejny firma Wibo zawiodła mnie - poprzednie lakiery, które miałam (z innych serii) odpryskiwały tego samego bądź następnego dnia. Lakiery te można dostać w sieci drogerii Rossmann. Nigdzie indziej ich nie widziałam. Pojemność 8,5ml.

6 komentarzy:

  1. kiepsko wypadł wibo, nie znoszę niekryjących lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli kiepski... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lakiery nude :D
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie smętny.
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryje przy trzech warstwach - to za dużo malowania jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. te warstwy później się odciskają, dlatego lakieru używałam tylko jednowarstwowo jako bazę pod crocodile skin. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger