07 stycznia

Paznokciowe podsumowanie zakupów - grudzień 2012


Flormar Duo 2x Chrome nr DC07 - stoisko Flormar, 15zł
Flormar Super Neon Colors nr N002 - stoisko Flormar, 10zł
Flormar nr 392 - stoisko Flormar, 10zł
Sally Hansen Insta-Dri nr 120 - Whirlwind White - paatal.pl, 6.59zł
Flormar Supershine Miracle Colors nr U33 - stoisko Flormar, 11zł
Golden Rose Rich Color nr 06 - osiedlowy kiosk, 5.50zł
H&M Confetti Time - H&M, 9.90zł 
Golden Rose Jolly Jewels nr 103 - osiedlowy kiosk, 8.80zł 
Wibo Futura nr 1 - Rossmann, 6.49zł (nie ma go na zdjęciu)
      
W tym miesiącu na lakiery wydałam 83,28zł

15 komentarzy:

  1. Widzę, że Golden Rose u Ciebie jest jeszcze tańszy niż u mnie. Czy ten biały lakier dobrze kryje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo jeszcze go nie użyłam. :) Ale mam zamiar go wypróbować w tym tygodniu.

      Usuń
  2. Ooo sporo wydałaś na lakierki ale warto było bo są ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) Sporo wydałaś na lakiery ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamila a gdzie Essie? Czyżby jeszcze nie doszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie doszedł. Do środy przyjdzie na pewno. :)

      Usuń
  5. Świetne flormarowe odcienie wybrałaś! I to złotko z H&M też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja wszystkie śliczne <3 szczególnie ten ze złotymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowo-łososiowy Golden Rose najbardziej w moim stylu, chociaż te granaty również są nęcące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje Golden Rose! Dokladnie te 2 chce kupic, ale tylko dzis kupilam 3 lakiery i zdecydowanie musze isc na odwyk!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger