02 kwietnia

Projekt Rainbow: Tydzień 1

 
Długo się zastanawiałam, co zmalować na czerwony tydzień. Szczerze, to w swoich zbiorach nie mam żadnej czerwieni. :) Nie lubię tego koloru na swoich paznokciach. Jeszcze pół roku temu czerwień gościła najczęściej na moich paznokciach. 

Przepraszam Was, ale w tym tygodniu nie miałam czasu na wymyślenie czegoś oryginalnego. Trochę mi głupio, bo oddałam się prostocie i wykorzystałam stemple, ale z kolorem czerwonym nic twórczego mi nie przychodziło do głowy. 

 
Nic specjalnego, choć doszłam do wniosku, że te paseczki pasują do czerwieni. Przy okazji miałam możliwość potrenować stemplowanie. Jeszcze nigdy nie udało mi się odcisnąć wszystkich wzorków w całości. Nieraz też paznokcie były za długie i brakowało powierzchni stempla. :P 

18 komentarzy:

  1. Ładnie, czasem proste rozwiązanie jest najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. to już się zaczął ten projekt? o.O miał być od 8 chyba.
    Ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też tak myślałam, na początku było ze od 8 :/

      Usuń
    2. falstart :D

      ładnie Ci się paseczki odbiły :)

      Usuń
    3. kurczę. :D a widziałam już u kilku blogerek pierwszy tydzień. :)

      Usuń
  3. ładnie to wygląda:) sama jeszcze nie mam pomysłu na ten tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie fajnie wygladają takie paseczki ;)) Z niczym nieprzesadzone ;)) Podoba mi się taki mani

    OdpowiedzUsuń
  5. To, że proste nie znaczy że brzydkie ;) Ja tam wolę proste wzorki, niż jakieś misie i żabki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne paznokietki ;)

    zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, pierwszy tydzień jest OD 1.04 DO 8.04 więc to nie falstart ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne paseczki :) Ja ze stempelkami na całą płytkę mam problem - nigdy mi się całość nie odbije :/
    Odpowiadając na Twoje pytanie: lakiery dostałam w Boxie od jednej z Blogerek, niestety nie wiem czy są jeszcze w sprzedaży...

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowe. fajnie to wygląda:)

    zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger