04 kwietnia

Eveline Holografic Shine nr 405

 
w cieniu 

Dzięki Lidzi miałam możliwość zdobyć niedostępny w moim mieście (i pobliskich miejscowościach) lakier holograficzny firmy Eveline. Dostałam go 2 tygodnie temu. Recenzuję dopiero dziś, bo wcześniej nie było odpowiedniej pogody, przez co zdjęcia nie oddawały piękno koloru i efektu holo. Na powyższym zdjęciu, na środkowym palcu jest taka kreska (?) jaśniejsza - jest to odbicie światła - niestety zobaczyłam to dopiero kiedy zgrałam zdjęcia. 

 w słońcu 

Poza kolorem i efektem holograficznym lakier ten więcej plusów nie ma. Krycie 3 warstwy (choć przy jakimś jasnym lakierze bazowym, jedna warstwa holo powinna być kryjąca), odpryski tego samego dnia, choć nie odmaczałam rąk, a następnego dnia "złaził" płatami. Pędzelek cienki i wygodny. Pojemność 4,5ml. Cena ok. 3zł.

16 komentarzy:

  1. Aż 3 wartwy? Łeee, w takim razie lakier zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu, ale u mnie 2 warstwy bez żadnej bazy wystarczą. I jak zawsze mam odpryski to przy nich nie miałam żadnego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobny :)
    denerwuje mnie to że one szybko odpryskują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu jeden lakier z tej serii potrzebuje dwóch warstw, a inny trzech albo i czterech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia koloru. jeszcze czeka mnie test ciemnego fioletu holo - liczę, że dwie warstwy starczą. :)

      Usuń
  5. u mnie się lepiej trzymały
    ale faktycznie niektóre potrzebują 2 a niektóre 3 warstw - dziwne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam jeden holo, Juz nie moge sie doczekać go na swoich pazurach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam go wczoraj za całe 1,50zł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jest ;) przygarnęłabym nawet te 3 warstwy mnie nie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam lakier z tej serii tylko inny kolor i uwielbiam go, pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. moje paznokcie są jakieś dziwne :D bo chyba przy tych wszystkich holo 2 warstwy mi wystarczają :). A kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolorek :) jednak na swoich wolę pastelowe lub żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger