05 kwietnia

Współpraca: Pierre Rene

Dziś przyszła do mnie paczka z Pierre Rene. Zawartość przerosła moje najśmielsze oczekiwania - spodziewałam się trzech rzeczy, w najlepszym przypadku pięciu. Szczęka mi opadła, gdy otworzyłam pudełko. :D Zobaczcie same: 




 Wielofunkcyjny preparat 3 w 1 
Pielęgnacja w oliwce paznokci i skórek 
Diamentowy utwardzacz 

 
Pierre Rene Top Flex nr 203 - Modern 
Pierre Rene Top Flex nr 234 - Paradise Flower 
Pierre Rene Top Flex nr 221 - Soft Espresso 
Pierre Rene Top Flex nr 229 - Carmel 
Pierre Rene Top Flex nr 231 - Be Happy

Miyo Nailed It! nr 24 - Blueberry 
Miyo Nailed It! nr 14 - Lemon 
Miyo Nailed It! nr 26 - Pacific 
Miyo Mini Drops nr 29 - Papaya/Mango 
Miyo Mini Drops nr 32 - Orange

31 komentarzy:

  1. fajnie ;)

    zapraszam wszystkich do siebie na ankietę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Świetne te kolorki z MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow gratuluję też bym chciała taką pakę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje :)
    + nigdzie nie mg dostać takiego żywego, zielonego lakieru jak ten Miyo ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. :o mi też szczena opadła :O
    gratki :O

    OdpowiedzUsuń
  6. duża paczusia :) przyjemnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow! Świetna zawartośc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę paczki :) świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję, ja również dostałam od nich paczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje, swietne produkty. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, świetna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaa, ale paczka... Cudowna. Aż mnie w boku z zazdrości ukłuło;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mogłabyś mi podać adres filmy?
    chętnie bym do nich napisała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko masz tutaj: http://www.pierrerene.pl/index.php?fm=main&fp=strona&sid=1

      Usuń
  14. jakie ci piękne kolorki Top Flexów dali :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łoł!!!! To Cie rzeczywiście wyróżnili:) Czekam na swatche:)!!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, też bym tak chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna paka :) gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow super!:))
    Kolorki lakierów są po prostu cudowne:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paczuszka! Obserwuję i zapraszam do mnie, na rozdanie ;)
    Mam takie pytanko: na czym polega twoja współpraca z tą firmą?

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostaję kosmetyki i muszę je zrecenzować na blogu. :)

      Usuń
  20. Bardzo dziękuje za odpowiedź :). Może nie z każdym quiz nawiązuje współprace, bądź miałaś tego przysłowiowego pecha :)
    Mam nadzieje,że ta firma ze mną nawiążę współprace bo widzę,że mają mega produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję współpracy a jednocześnie zazdroszczę tak dużej paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z jednej strony masz racje,
    ja dostałam jedną paczkę zupełnie inna niż zamawiałam -.-

    OdpowiedzUsuń
  23. ja to zawsze na czas... :P gratulacje!! :) ten fioletowy miyo jest śliczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger