07 kwietnia

Podsumowanie zakupów - marzec 2012

Podsumowanie lakierowych zakupów w marcu. Można powiedzieć, że planowanym zakupem był tylko lakier holograficzny z Golden Rose, Eveline Perfume, oba lakiery z Miyo i jeden lakier holo z Eveline. Pozostałe były kupione pod wpływem impulsu - zobaczyłam w sklepie, stwierdziłam, że taki lakier muszę mieć i poszłam do kasy. Oto moje zakupy:

- Sensique Natural Code nr 269 - Grape Hyacinth (6,19zł - Drogeria Natura)  
- Zestaw czterech lakierów H&M: Summer Sunrise, Pear Icecream, Pale Violet, Strawberry Lollipop - (14,90zł - H&M) 
- Golden Rose Holographic Color nr 103 (5,90zł - stoisko Golden Rose na pasażu centrum handlowego) 
- Eveline Perfume Nail nr 406 (4zł - Allegro) 
- Essence Blossoms nr 02 - I like (4,49zł - Drogeria Natura) 
- Essence Colour&Go nr 78 - Blue Addicted (5,49zł - Drogeria Natura) 
- Eveline Holografic Shine nr 412 (ok. 3zł - paczka od Lidii) 
- Eveline Holografic Shine nr 405 (ok. 3zł - paczka od Lidii) 
- Miyo Mini Drops nr 31 - Tropicana (5zł - paczka od Lidii) 
- Miyo Mini Drops nr 30 - Raspberry (5zł - paczka od Lidii) 

W tym miesiącu wydałam 56.97zł 



Przy okazji, chciałabym Wam złożyć świąteczne życzenia: dużo zdrowia szczęścia i zapału do prowadzenia bloga. :) Nie umiem składać życzeń, ale przynajmniej są szczere i niesłodzone. :P

25 komentarzy:

  1. hej, są jeszcze u Ciebie w NAturze te lakiery z limitki Blossooms? i Wesołych! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podobają mi się lakiery z MIYO, te kolory są piękne!
    wesołych świąt, smacznego jajka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są te z MIYO i z Eveline holografic ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ;o jakie zakupy :D zazdroszczę !! :D:D piękne kolorki :)

    Wesołych Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje jednomiesięczne zakupy to połowa mojego całego zbioru :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje zamiłowanie do kupowania kosmetyków zamieniło się w obsesję. :P

      Usuń
  6. Uwielbiam Eveline HS :) Sama mam ich 7 i ciągle mi mało ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. może chcesz jakiś lakier to się wymienimy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę kasy jest :)
    Zdrowych :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo wydałaś na lakiery:) Ale za to jakie cudeńka:) Ja się ograniczam i w marcu kupiłam 1 lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow niezły wydatek jak na miesiąc :D Te z MIYO są przeboskie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ile lakierów! Te lakiery z H&M są świetne, szkoda, że nie mam tego sklepu u siebie:(

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zakupów ;)

    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj! zainteresowana jestem kilkoma lakierkami z Twojej sprzedaży. możliwa byłaby wymianka? byłabym wdzięczna gdybyś zajrzała do mnie do zakładki ;P jeśli masz jakąś wishlistę to podrzuć. może coś znajdę ;)
    jeśli możesz odp u mnie bo nie bd mogła Cię potem znaleźć ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. średnio 20-25zł za sztukę, ale i za 15 się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wolę siebie nie podliczać :) Miałam nic nie kupować a znów kiedy tylko weszłam do sklepu miałam pełny koszyk "niezbędnie potrzebnych do życia rzeczy" :)
    A lakiery fajne, fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj też tak mam. :) zawsze znajdę jakiś kolor, którego "jeszcze nie mam i muszę mieć". :D jak nie znajdę w sklepie, to na którymś blogu. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger