20 grudnia

Paznokcie jesienią i zimą wcale nie muszą być nudne!



Tym razem przychodzę do Was z manicurem i recenzjami trzech produktów do paznokci. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na temat lakierów hybrydowego od Evonails i Emerald oraz pyłku do paznokci Born Pretty, zapraszam do dalszej lektury. :)
 

Lakier, który widzicie na wskazującym i najmniejszym palcu to Evo Gellack UV Pro nr 35 - Moss Phlox. Aplikacja przebiegła bezproblemowo. Jest to najgęstszy lakier spośród wszystkich kolorów Evonails, jakie posiadam. Do pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy, choć ja na jednym paznokciu musiałam nałożyć trzecią warstwę - jednak sądzę, że błąd leżał po mojej stronie. :) Lakier nosiłam na paznokciach ponad 3 tygodnie (w sumie to cały powyższy manicure), pobijając przy tym rekord. Dotychczas, maksymalnie nosiłam lakier na paznokciach niecałe 3 tygodnie, jednak tym razem z braku czasu wolnego musiałam pomęczyć się ze sporymi odrostami. :P 
  
Lakier Evo Gellack UV Pro nr 35 - Moss Phlox możecie kupić TUTAJ w cenie 29,99zł za 10ml.


 
Na palcu serdecznym oraz kciuku pojawił się w tym manicurze lakier Emerald nr 014, który kupiłam na Aliexpress za grosze (ok. 5 zł). Lakier jest rzadki, lecz nie spływa na skórki. Dodatkowo, zważywszy na konsystencję, która jest niemalże lejąca, ma fajne krycie. Dwie warstwy dla mniej wymagających, trzy dla bardziej skrupulatnych. Fajny lakier, na pewno będę go używać. Pojemność 6,5ml.


 
Jako błyszczący dodatek, na palcu środkowym zagościł pyłek holograficzny od Born Pretty. Daje on rozproszony efekt holo. Na początku, jak go zobaczyłam, kręciłam nosem, bo nie jest to holo linearne, jednak powiem Wam, że po dodaniu go do manicure'u, zmieniłam o nim zdanie. Efekt nie jest wyzywający, bardzo przypadł mi do gustu. Oprócz tego, podobał się wielu moim koleżanką, więc chyba tragicznie się nie prezentuje. :) Uwaga! Pyłek wciera się tylko w dyspersję! 
  
  
Pyłek ten możecie kupić TUTAJ w cenie 1,29$ za ok. 1g produktu.


Zachęcam Was do skorzystania z kuponu rabatowego w sklepie BornPrettyStore:


17 komentarzy:

  1. Wygląda idealnie na sylwestra dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację, nie pomyślałam o tym wcześniej. :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Byłam do niego sceptycznie nastawiona, ale ma jednak w sobie to "coś". ;)

      Usuń
  3. Poszalałaś z kolorami ;) Fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe połączenie, w swojej kolekcji nie mam żadnego neona, holo jest piękne, muszę sobie taki pyłek zamówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Pyłek nie jest drogi, jeśli Ci się podoba, to kup go sobie koniecznie. :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe karnawałowe szaleństwo ;) Ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne paznokcie ;) Podoba mi się ten neonowy, a także pyłek. Niby nielinearne holo, ale i tak efekt jest śliczny. Idealny manicure na lato :)
    Pozdrawiam MaliNaila

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście wolę paznokcie migdałki. Dla nie wtajemniczonych podsyłam linka rozjaśniającego https://ekosmetyczki.pl/porady/paznokcie-migdalki/. Polecam zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger