06 marca

Essence Effect Nails nr 10 - Call Me Galaxy

   
Tym razem przybywam do Was z brokatem od Essence. Taka mała odmiana, bo przecież ile można oglądać lakiery. :P Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam dalej. 
   
      
Co tu dużo mówić: brokat jak brokat, a właściwie są to wielokolorowe hexy, które mienią się na różne kolory. Taka dyskoteka na paznokciach. Dlatego doszłam do wniosku, że brokatu użyję tylko na jeden paznokieć, co by mój manicure nie był zbyt ordynarny. 
 
   
Jako lakier bazowy użyłam Catrice Hip Trip nr C02 - Green Days. Brokat przykleiłam na top coat, a po wyschnięciu nałożyłam na wierzch jeszcze jedną warstwę topu. Opakowanie zawiera 2,5g brokatu. Myślę, że starczy go jeszcze na długo. 
   
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda

8 komentarzy:

  1. daje całkiem fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina trochę sławny Circus Confetti od Essence ;-) Tylko tę "posypkę" można i do hybryd użyć :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... Circus Confetti dawał trochę inny efekt, bo ten brokat wyżej mieni się trochę syrenkowo, a tamten lakier miał typowo "metaliczne" drobinki.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger