15 stycznia

p2 Sand Style nr 140 - Happy

  
Ostatnio dość często pokazuję Wam lakiery piaskowe - ale spokojnie, już niewiele lakierów tego typu pozostało mi do pokazania na blogu. :P Jeśli jeszcze nie macie ich dość, zapraszam do czytania dalszej części postu. ;) 
     
Happy ma same plusy: dobrze się go nakłada, dwuwarstwowe krycie, do tego odcień w moim guście. Ze zmywaniem nie było większych problemów. Warto też wspomnieć o trwałości - nosiłam go w nienagannym stanie kilka dni. Bardzo lubię serię Sand Style od p2 - mają najlepsze piaski spośród tych, których miałam okazję używać.
    
     
Lakier ten jest dość zbliżony kolorem do Essence Effect Nail Polish nr 04 - Skyfall, który widzieliście kilka postów temu. Różnica między nimi jest taka, że Essence ma trochę bardziej "zgaszony" odcień i ma nutę niebieskiego, której Happy nie ma. 
    
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

6 komentarzy:

  1. Ładny kolorek i będę go miała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Uwielbiam brokat i błyszczące paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś bardzo podobny odcień, ale nie pamiętam z jakiej był firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor :) Fajnie, że nie miałaś problemów ze zmywaniem. Spojrzałam na zdjęcia i pierwsze o czym pomyślałam, to to, że pewnie ciężko się ściera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger