06 stycznia

China Glaze Crinkled Chrome - Aluminate

     
Jakiś czas temu robiłam porządki na dysku i znalazłam swatche kilku lakierów sprzed trzech lat. Doszłam do wniosku, że trzeba w końcu napisać recenzje tych egzemplarzy i zwolnić trochę miejsca w folderze ze zdjęciami na bloga. Dzięki temu dzisiaj możecie zobaczyć lakier teksturalny od China Glaze, ale dość nietypowy - takiego typu lakieru wśród innych firm nie widziałam. :P 
             
   
Aluminate to srebrny metalik, w którym pływają... pałeczki? :D Nie wiem, co to jest, ale to coś daje świetny efekt końcowy. Lakier trochę smuży, jak to na metalika przystało, ale po trzech warstwach wygląda świetnie.  
       
    
Poza tym szybko schnie i nie sprawia większych problemów podczas zmywania. Jednym mankamentem była trwałość - bardzo szybko się wycierał. Koniec końców stwierdziłam, że choć lakier mi się podoba, to źle się w nim czuję, więc postanowiłam mu znaleźć nowy dom. Pojemność 15ml.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A będzie jeszcze coś szukało nowego domu, czy tylko ta chinka??

      Usuń
    2. Chinka znalazła nowy dom chwilę po tym, jak ją nabyłam, a to było trochę czasu temu. :) Ostatnio robiłam przegląd lakierów i wiele z nich będzie szukało nowego domu, napisz do mnie na maila, to Ci wyślę zdjęcia. :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba, piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie, ale na wszystkich paznokciach daje zbyt bogaty efekt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger