30 grudnia

Folia imitująca tłuczone szkło od BornPrettyStore

     
Efekt tłuczonego szkła zawsze mi się podobał, od kiedy folie tego typu pojawiły się na rynku. Wiedziałam, że wcześniej czy później w nią zainwestuję - nie byłabym sobą, jakbym nie skusiła się na kolejną pierdółkę do paznokci. :D 
       
    
Jako, że ostatnio przerzuciłam się na lakiery hybrydowe, postanowiłam połączyć tą folię z hybrydami. Tym razem zdecydowałam się na połączenie granatu i pasującej do każdego koloru czerni. Kolory, które widzicie na zdjęciu to Indigo Gel Polish - Mr. Black oraz Monasi nr 135, który zamówiłam na Aliexpress. 
      
   
     
Aplikacja folii jest prosta. Po pocięciu arkuszu na drobne kawałki, nałożyłam ją na warstwę dyspersyjną koloru, a całość pokryłam dwiema warstwami topu. Efekt końcowy bardzo mi się podobał, jednak następnego dnia folia zaczęła odchodzić z paznokcia - nie wiem, czemu, wydaję mi się, że wszystko zrobiłam tak, jak trzeba, Od innych paznokcioholików dowiedziałam się, że folia lepiej będzie się trzymać na kleju do folii transferowej, jednak jeszcze tego nie sprawdziłam - i raczej szybko tego nie sprawdzę, gdyż sparzyłam się do tej folii. Niewykluczone, że może kiedyś jeszcze wypróbuję ten sposób. 
   
Folię możecie kupić TUTAJ, aktualnie w cenie 2,29$. 
  
Jeśli chcielibyście zakupić folię lub inne produkty BornPrettyStore taniej, zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego: 

10 komentarzy:

  1. Do mnie jeszcze folia nie przemówiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału nie ma, wypróbowałam z czystej ciekawości.

      Usuń
  2. Ja mam mieszane uczucia co do folii, ale zrobiona przeze mnie na wzorniku w czerwcu, wciąż się trzyma, wiec chyba zależy jaki top, itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko możliwe, nie sprawdzałam z innym topem.

      Usuń
  3. Ciekawy efekt ;) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny efekt. wszystkiego dobrego w Nowym Roku , udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger