11 września

BornPrettyStore Organizer na płytki do stempli

   
W końcu nabyłam organizer na płytki - coś, o czym marzyłam już dawno, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze z jego zakupem. Walczyłam z argumentami typu: "po co mi to", "przecież mogę trzymać dalej płytki w pudełku", "nie masz na co wydawać kasy?!" itp. Ostatnio jednak zmiękłam i zdecydowałam się na etui w kolorze ciemnoróżowym.
            
    
Organizer ma wymiary 7.5x8.5cm. Posiada on 12 obustronnych koszulek, a co za tym idzie, możemy przechowywać w nim 24 płytki. Ja w swoim trzymam płytki z BornPrettyStore, Bundle Monster oraz Essence. Te pierwsze mieszczą się zarówno w wersji okrągłej, jak i w kształcie sześcianu. Nie wiem, czy kupię ponownie, gdyż nie posiadam aż tylu płytek, by ich nie zmieścić w jednym etui, ale jeśli jednak braknie mi miejsca, to kupię kolejne, identyczne. Jestem zadowolona z tego produktu, jedyną wadą jest to, iż pierwsza i ostatnia koszulka ubrudziła mi się na różowo od tej "okładki", ale nie przeszkadza mi to za bardzo. 
     
Jeśli spodobał się Wam mój organizer na płytki, możecie go kupić TUTAJ, aktualnie w cenie 3,99$, a z poniższym kuponem rabatowym 10% taniej. :)
  
  

16 komentarzy:

  1. oj przydałoby mi się cos takiego :) i te same argumenty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, za długo się wymigiwałam od tego organizera, a teraz jestem z niego zadowolona. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie ma nad czym się zastanawiać, bierz w ciemno. :P

      Usuń
  3. ooo ciekawe, nie mam jeszcze stempli ani płytek, nie zdobię paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwie lewe ręce do nail artu, płytki są dla mne zbawieniem, koniecznie musisz kiedyś spróbować stemplowania.

      Usuń
  4. Ja też zmiękłam w pewnym momenci i jestem bardzo zadowolona z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też posiadam taki organizer i uważam, że jest to super sprawa :) Nareszcie wszystkie płytki w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania. Teraz mam płytki uporządkowane w jednym miejscu i nie walają się po szufladach. ;)

      Usuń
  6. Przydatny gadżet przy dużej ilości płytek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dużo płytek nie mam, ale uważam, że to fajna sprawa i w sumie niedroga, więc czemu nie? :)

      Usuń
  7. Bardzo pomysłowe rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To była jedna z pierwszych rzeczy, które kupiłam na stronie bps (zrobiłam wtedy duże zamówienie). Nie wyobrażam sobie bez tego mojego lakierowego, stemplowego życia, mega ułatwia szukanie i przechowywanie płytek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, szkoda tylko, że zdecydowałam się tak późno. :D

      Usuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger