26 maja

Piórkowe mani z użyciem płytki BornPrettyStore

 
    
Wybaczcie mi tą dwutygodniową przerwę. Pamiętam ciągle o Was, ale aktualnie mam uszkodzoną matrycę w laptopie i (prawdopodobnie) kartę sieciową, więc nie mam jak się z Wami dzielić moimi zdobieniami. Dzisiaj udało mi się skorzystać z innego komputera, więc pierwsze, co mi przyszło do głowy, to dodać nowy post. Zapraszam! 
            
 
    
Tym razem przedstawiam Wam mój aktualny manicure hybrydowy - niestety nie zrobiłam więcej zdjęć, gdyż zapomniałam o tym, a te powyższe wysyłałam koleżance, więc postanowiłam je wrzucić tutaj. Niestety jakość zdjęć nie powala, gdyż zostały one wykonane aparatem z telefonu. Niemniej jednak wszystko jest widoczne i mam nadzieję, że wybaczycie mi tą gafę, tak samo z resztą jak i ususzone skórki (praca w drukarni robi swoje). 
    
Do wykonania manicure użyłam Indigo Gel Polish - Lime, który podbiłam białym kolorem hybrydowym Neonail - White Collar. Na koniec dodałam wzorki z płytki do stempli od BornPrettyStore (Born Pretty BP75), którą możecie kupić TUTAJ. Cena regularna płytki wynosi 2,99$, aktualnie możecie ją nabyć za 1,99$. Czarny lakier, który użyłam do stampingu to p2 Color Victim nr 500 - Eternal.
  
Koniecznie dajcie znać, czy lubicie motyw piórka i czy posiadacie (lub zamierzacie kupić) tą płytkę. :)

5 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger