11 maja

p2 Color Victim nr 693 - That's It!

      
That's It! to śliwkowy fiolet z opalizującym shimmerem w odcieniu fuksji. Uważam, że jest to świetna propozycja od firmy p2, jednak bardziej na jesień, niż na wiosnę. 
           

    
Lakier, mimo ciemnego koloru, nie może pochwalić się dobrym kryciem. Charakteryzuje go rzadka konsystencja, która najczęściej dyskwalifikuje lakier w kwestii dobrego krycia. Na zdjęciach widzicie 3 warstwy koloru That's It!. Czas schnięcia nie jest bardzo długi, dlatego też trzeba podwójnie uważać przy aplikacji tego lakieru - jest to ten typ lakieru, przy aplikacji którego zostają ślady pędzelka na paznokciu. Z trwałości jestem bardzo zadowolona, jak z resztą w większości lakierów firmy p2. Lakiery tej firmy można dostać w niemieckich drogeriach DM, a od niedawna także w wybranych drogeriach Hebe. Pojemność 8ml. 
     
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

7 komentarzy:

  1. Ale cudowny kolor, ja już dawno nie malowałam paznokci zwykłym lakierem ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, ale faktycznie na późniejsze pory roku :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny lakier od GR. Lubię go,ale na wakacje za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny! Co kto lubi, dla jednych za ciemny, a dla innych w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, dawno takiego nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger