29 kwietnia

Kiko nr 315

        
Kiko nr 315 to kremowy fiolet, bez żadnych dodatków shimmera, brokatu czy innych drobinek. Właśnie zaczęłam się zastanawiać, czemu nie maluję nim paznokci - użyłam go raptem raz, a wspominam go bardzo dobrze! Chyba muszę sięgnąć po niego ponownie...
   
           
Lakiery Kiko w większości mają dobre krycie i szybko schną - obie cechy dotyczą także tego egzemplarza. Jestem bardzo z niego zadowolona, lakier nie sprawiał żadnych problemów - ani w aplikacji, ani podczas noszenia, ani przy zmywaniu go. Co prawda brudził delikatnie skórki podczas zmywania, ale nie uważam tego za wielką wadę. 
    
Kosmetyki Kiko można kupić w salonach Kiko, bądź w ich sklepie internetowym. Warto śledzić ich stronę internetową, czasem trafiają się fajne promocje. :)

9 komentarzy:

  1. Wielką fanką fioletów nie jestem, ale bardzo lubię lakiery Kiko !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek, uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimaty mojej mamy ;D Ale jak na fiolet to nawet mi się mega podoba ;D

    A wiesz, że właśnie z takim zamiarem je zamawiałam? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny odcień! Bardzo lubię lakiery Kiko, ale niestety są dla mnie mało trwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam we Włoszech to mijałam kilka razy punkty sprzedaży Kiko, ale nie mogłam wejść, bo nie było czasu :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger