18 kwietnia

Catrice Hip Trip nr C01 - Blue Highway

        
Wybaczcie moją nieobecność - długo męczyło mnie choróbsko, moje zdrowie wisiało na włosku i już pakowałam się do szpitala. Na szczęście udało mi się po kilku dniach walki zbić temperaturę i skierowanie do szpitala poszło do śmieci. :P
        

          
Blue Highway to ciemny granat w tonacji teal z niebieskim shimmerem. W mojej opinii, kolor jest bardzo ładny i jedynie, co mi w tym lakierze nie pasuje, to krycie. 3 warstwy to trochę dużo, jak na taki ciemny kolor. Kwestia schnięcia także nie jest zadowalająca - trzeba być bardzo cierpliwym, co by wytrzymać do całkowitego utwardzenia lakieru, bez używania przyspieszaczy wysuszania. Podsumowując - jeśli masz dobry wysuszacz, bądź anielską cierpliwość, to zdecydowanie polecam ten lakier. :P 
  
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda. Pojemność 10ml.

13 komentarzy:

  1. Ładny, można go też rzucić na coś ciemnego, czerń lub granat. Też denerwują mnie wolnoschnące wielowarstwowce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! Nie lubię, jak długo schną. Życzę ci zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już jest prawie dobrze - przynajmniej w kwestii zdrowia. ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny! Nie lubię, jak długo schną. Życzę ci zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek bardzo ładny :) Dobrze, że skierowanie poszło do kosza, zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień prezentuje się genialnie! Muszę dać jeszcze raz szansę lakierom Catrice, może tym razem będą się lepiej trzymać moich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie chcą się trzymać, znam Twój ból. :(

      Usuń
  6. Bardzo ładny ten lakier. Chociaż mi ciemne lakiery bardziej się podobają na nieco dłuższych paznokciach. Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 warstwy jak na taki kolor? Dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona, skubaniec jest bardzo rzadki, ale efekt końcowy wynagradza męczarnię. :P

      Usuń
  8. Nie dziś walczę z chorobą :-(
    Ale dziwi mnie ze 3 warstwy, takie ciemne kolory zazwyczaj db kryja;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nie wytrzymała czekając aż wyschną 3 warstwy lakieru. Straciłabym cierpliwość i pewnie szybciej bym je zmyła niż pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor i byłanym w stanie się dla niego poświęcić!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger