05 kwietnia

Ebelin Nagellackentferner (acetonowy zmywacz do paznokci)


    
Ostatnio na blogu gościły głównie monokolorowe paznokcie, czasem zdarzyły się zdobienia. Dziś przybywam do Was z recenzją zmywacza do paznokci firmy Ebelin. 
           
Skład dla ciekawskich: 
 
     
Co tu dużo mówić - używam tego zmywacza od dłuższego czasu i nie zauważyłam, żeby przesuszył mi płytkę. Ma on w składzie aceton (wiele osób unika go jak ognia), jednak mi on nie przeszkadza. Zmywacz dobrze zmywa lakier, nie rozmazuje go po palcach podczas usuwania lakieru z paznokci, nie zostawia białego nalotu. Jedynie, co mi w nim przeszkadza, to mdły zapach, ale nie jest to wada, która dyskwalifikuje ten produkt. 

 
   
Zmywacz Ebelin można kupić w drogeriach DM w cenie 0,45€. Pojemność 125ml. 
   
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

10 komentarzy:

  1. Jaki tani! Gdyby był bez acetonu, brałabym, oj, brała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swój ulubiony z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za nim nie przepadam. :P Chyba, że się zmieniķ na lepsze, bo kiedyś go nie lubiłam. :)

      Usuń
  3. ja używam Isany :D do tego nie mam dostępu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od lat używam tylko Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam ten zmywacz, to przypomniałam sobie jak dawno malowałam paznokcie zwykłym akierem, nie wyobrażam sobie już życia bez hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że nie przesusza Ci paznokci:) Mi jedyny jaki nie przesusza to zmywacz z inglota, ale jest dość drogi i z reguły kupuje inne. Inglota tylko czasem żeby się rozpieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam Isany z Rossmana albo czasami ten z Biedronki,zależy co mama kupi haha :D Aceton mi nie przeszkadza
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to będąc w DM muszę o nim pamiętać bo taka cena za taką pojemność to warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger