25 marca

Koronkowy manicure

 
           
Dziś chciałabym Wam pokazać moją nową płytkę ze sklepu LadyQueen. Od zawsze chorowałam na płytki z motywem koronki, więc tym bardziej nie mogłam sobie odpuścić tego egzemplarza. 
              
 
    
Do wykonania tego manicure'u użyłam płytki Hehe nr 050 oraz lakierów: p2 Color Victim nr 500 - Eternal i Astor Quick&Shine nr 204 - Life in Pink. 
        
  
Płytkę Hehe nr 050 możecie kupić TUTAJ, obecnie w cenie 1,99$. Jeśli zdecydujcie się na jej zakup, zachęcam do skorzystania z kuponu rabatowego: 
  

15 komentarzy:

  1. śliczne pazurki :) podoba mi się bardzo ten lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się on podoba, jak go kupiłam, to malowałam nim paznokcie trzy razy z rzędu. :)

      Usuń
  2. Ale świetny kolorek ma ten bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię koronkę na paznokciach .Zdjęcie płytki obejrzałam sobie na stronie w sklepie, ale nie widzę żadnego jej zdjęcia w poście ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, musiało się nie dodać. :( Chwilowo nie mam możliwości wrzucenia zdjęcia, ale postaram się jak najszybciej uzupełnić lukę w poście. :)

      Usuń
  4. Urocze są te paznokcie, lubię motyw koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomyslowy, ale pazurki krociutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor lakieru bazowego. A płytka - bajka! Aż miło na nią popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger