15 marca

Colour Alike nr 512 - Niebieskie Migdały

 
      
Niebieskie Migdały to błękitny lakier z efektem rozproszonego, holograficznego pyłku. Kojarzy mi się z letnimi wypadami nad jezioro. Nawet poniższe zdjęcia (nie licząc tych na kocu w panterkę) były robione w samochodzie, podczas jednego z weekendowych wyjazdów. ;) 
       
 
     
Lakier świetnie prezentuje się nawet w cieniu, jednak swoje prawdziwe oblicze pokazuje dopiero w słońcu, co z resztą możecie zobaczyć poniżej: 

 
      
Mimo, że efekt holo jest bardzo słaby, to jednak dodaje on subtelności temu lakierowi. Pełne krycie można uzyskać po nałożeniu dwóch warstw. Zmywanie bezproblemowe, aplikacja także. Schnie szybko, nie trzeba używać topu przyspieszającego wysychanie. Zapłaciłam za niego ok. 7zł podczas trwania promocji. Pojemność 8ml.

 

16 komentarzy:

  1. lubię go, chociaż holo faktycznie mogłoby być mocniejsze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda :) mam coś podobnego chyba z joko, ale ma większe drobinki

    OdpowiedzUsuń
  3. może i słaby holo ale bardzo ładny pod względem kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To holo jest delikatne, ale lakier ma sobie też jakby taki złotawy poblask, bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jak dawno nie malowałam zwykłym lakierem pazurków ;d
    Genialnie jest ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu polowałam na tego "alajka", ale się nie udało... śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mimo iż holo bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie połyskuje pod słońce, chociaż efekt holo rzeczywiście jest subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny efekt i odcień. Mi się takie holo bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać aż będzie lato i wszystkie holosie będą się cudnie mienić ;) Śliczny jest ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger