29 czerwca

Piórkowe mani w brokatowej odsłonie

    
Wybaczcie mi kolejną przerwę w pisaniu, Ciągle mam popsutego laptopa, a domiar złego ciągle psuje się w nim coś nowego. Na sam koniec przestał mi działać internet na laptopie i zostałam uziemiona na miesiąc. Całe szczęście, że miałam dostęp do sieci w smartfonie i mogłam przeglądać inne blogi. 
           
Dziś recenzja dwóch produktów: lakieru p2 Lost in Glitter nr 080 - Go Dangerous!, który nabyłam za pośrednictwem sklepu abc-uroda oraz naklejek wodnych, które pochodzą ze sklepu LadyQueen.               
    
p2 Lost in Glitter nr 080 - Go Dangerous! to półprzezroczysta, czarna baza z wielokolorowymi piegami w dwóch rozmiarach. Brokat jest drobny i dość dużo nabiera się go na pędzelek. Krycie niestety trójwarstwowe, czego winowajcą jest zabarwienie bazy. Lakier dość schnie średnio szybko, ale jak na brokat, to uważam, że proces schnięcia nie trwa długo, a sama konsystencja jest dość rzadka, Pojemność 10ml. 
     
Arkusz z naklejką, którą widzicie na paznokciu u palca serdecznego został nabyty w czasach, kiedy miałam fazę na piórka w manicure pod każdą postacią. W międzyczasie zawieruszyły mi się na dnie szuflady, pomiędzy innymi pierdółkami do paznokci i dopiero niedawno, robiąc porządki udało mi się je znaleźć. Naklejki szybko namiękają wodą, łatwo je zdjąć z papierka i nie sprawiają żadnych problemów w aplikacji. Jako baza pod naklejkę posłużył mi lakier Sinful Colors - Snow Me White. Naklejki z motywem piórek możecie kupić TUTAJ, aktualnie w cenie 2,06$ (numer mojego arkuszu to 1724). 
   
Jeśli planujecie zakupy w sklepie LadyQueen, zachęcam Was do skorzystania z kuponu rabatowego, uprawniającego do 15% zniżki: 
  

9 komentarzy:

  1. podoba mi się to piórko, nigdy nie miałam czarnego lakieru, to nie mój typ

    OdpowiedzUsuń
  2. Te same piórka można dostać na allegro za 2 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze w końcu zakupić podobne piórka bo bardzo podoba mi się efekt jaki nimi można osiągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten ciemny kolor, bardzo mi się podoba taka wersja na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Super piórka i bardzo mi się podoba takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger