21 lipca

p2 Color Victim nr 692 - Hurry Up!

 
    
W ostatnich dniach pogoda nas nie rozpieszcza, więc tym razem, dla poprawy nastroju postawiłam na paznokcie w odcieniu optymistycznego różu. 
           
Hurry Up! to chyba mało oryginalny kolor. Na chwilę obecną podobnego odcienia w swoich zbiorach nie posiadam, więc na pewno nie zmarnuje się. :) Lakiery z serii Color Victim są moimi ulubionymi, sprawdzają się pod każdym względem. Niestety niedawno zauważyłam, że w najnowszych kolorach z tej serii, firma p2 zmniejszyła pigmentację lakierów - kryją one gorzej, niż ich poprzednicy. Może to zależy od koloru, ale coraz częściej zdarza mi się malować tymi lakierami po 3 warstwy, co mnie bardzo smuci. Tym razem nie było inaczej. 
       
 
    
Na zdjęciach widzicie 3 cienkie warstwy lakieru. Konsystencja lakieru jest rzadka, ale nie na tyle, żeby lakier podczas malowania rozlewał się na skórki. Czas schnięcia i trwałość nie odbiegają od normy. Podsumowując, lakier uważam za całkiem udany - jedynym minusem jest krycie. Osobom, którym nie przeszkadza trzykrotne nakładanie lakieru zdecydowanie polecam, pozostałym zaś polecam szukać podobnego koloru wśród innych firm. Pojemność 8ml.
   
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten kolorek 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie by drażniło malowanie paznokci 3 razy. nakładanie kilku warstw. ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Upierdliwe jest nakładanie tylu warstw. Dopuszczam tylko przy mega jasnych kolorkach.
    Ten ma piękny kolor, ale mam podobny z Bell i na upartego jedna grubsza warstwa wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, osobiście nie lubię nakładać tylu warstw, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger