20 stycznia

Akcja: Poznaj metody zdobienia paznokci - Tydzień 6

 
   
Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia, czy jest to art deco, ale po przejrzeniu zdjęć na Google Grafika, a także moich płytek do stempli stwierdziłam, że ten wzorek prawdopodobnie będzie pasował do tematyki szóstego tygodnia projektu. 
    
Do wykonania manicure'u użyłam płytki Essence oraz następujących lakierów: Color Club Back To Boho - Rad NomadMeMeMe Long Lasting Gloss Nail Polish nr 92 - Alluring oraz Essie - Angora Cardi.

13 komentarzy:

  1. myślę, że nadaje się do tematyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet wolę nie myśleć ile czasu zajęłoby mi pomalowanie tak 1 pazura :D A wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda, ja nie mam żadnych zdolności w tym kierunku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zestawienie kolorystyczne, no i ten wzorek z Essence całkiem ciekawy.. :)
    Muszę poszukać lakieru Rad Nomad.. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger