25 stycznia

MeMeMe Long Lasting Gloss Nail Polish nr 92 - Alluring

 
    
Odcień ten przypomina mi orzechowe cappuccino. Mimo, iż nie piję kawy, ani innych napojów kawopodobnych, kolor mnie urzekł na tyle, że będę po niego często sięgać. 
   
Za pozytywne cechy uważam dwuwarstwowe krycie, wysoki połysk oraz kolor, który pasuje niemalże do wszystkiego. Jedyną wadą, ale za to dość poważną jest trwałość. Lakier wyciera się z końcówek tego samego dnia, co maluję paznokcie, a następnego dnia odpryskuje. Można go kupić TUTAJ w cenie 15zł/5ml.

20 komentarzy:

  1. Świetny kolorek! Szkoda tylko, że nie jest trwały;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązy i wszelkie brązowo podobne lakiery to moje ulubione odcienie na paznokciach, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brązy i nudy uwielbiam :)
    często goszczę na moich pazurkach :)
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny, tylko troche maly jak na taka cene;)
    zapraszam na rozdania na moim blogu;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, ale 15 zł za jednodniowy lakier? Nie, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, takiego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor ptzyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że trwałość ma kiepską, ale wygląda bajecznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor ;) chyba napiję się kawy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor nieco za ciepły do mojego odcienia skóry i szkoda, że się tak szybko wyciera.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nie piję kawy, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny brązik :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie kolory, ale tylko u kogoś :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger