24 sierpnia

Safari - Brak numerka


Oba lakiery, które dostałam od firmy Quiz łączy pewna cecha: podczas malowania robią się gęste w buteleczce i należy je wstrząsnąć (także podczas malowania). Po wstrząśnięciu znów robią się rzadkie. Jak w przypadku niebieskiego (TUTAJ) nie przyniosło to żadnych komplikacji, tak tu było inaczej. Pomalowałam już wszystkie paznokcie u jednej ręki. Na serdecznym palcu niezbyt ładnie mi to wyszło. Zmyłam. Wstrząsam lakier, nakładam, a tu inny odcień różu! Wszystkie paznokcie miały kolor typowego, różowego neona, a paznokieć u palca serdecznego bardziej przypominał róż wpadający we fiolet! Używałam tego lakieru 3 razy i za każdym razem miałam ten sam przypadek. Straciłam chęć na malowanie paznokci tym lakierem, nie mam tyle cierpliwości. Pojemność 12ml, można go kupić za 3,68zł w sklepie internetowym Quiz lub w małych drogeriach, Chińskich Marketach oraz na bazarach.
 
Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa na moją ocenę.

24 komentarze:

  1. Śliczny :) mam podobny na pazurkach, może troszkę jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To faktycznie dziwny z niego przypadek:o
    zapraszam, u mnie nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się taki róż, lubię te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny kolor:) z moimi lakierami Safari nie mam problemu z gęstnieniem:) (odpukac):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, ale nie lubię tych lakierów, ponieważ one mi nie chcą schnąć na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny, hmm ja nie miałam nigdy z nimi problemów z malowaniem:/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię różowy kolor na paznokciach :-)
    mam 2 lakiery tej firmy, ale rzadko nimi maluję paznokcie, jakoś nie przypadły mi do gustu, ale to chyba dlatego, ze kolory mam jakieś takie "nie moje"

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny neonik :) szkoda, że zrobił się inny kolor, mi sie nigdy tak nie przytrafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, jak większość kolorków z Safari ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię tą firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :) Mam podobny z Astora, który skonfiskowałam siostrze ;)
    Tylko szkoda, że Twój robi takie psikusy.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładniutki kolorek :D uwieeelbiam różowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej kolorek w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy tak nie miałam z lakierami Safari, bardzo je lubię a kolor jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śmieszny z niego przypadek ;) mam kilka lakierów safari i moje nie wykręcaja takich numerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś ten kolorek,niestety u mnie lakiery z Safari się nie sprawdzają:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Safari nigdy nie miałam, a chętnie wypróbowałabym te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż sprawdziłam i faktycznie są... moja pomyłka. Więc nagroda będzie taka sama, tylko bez kuponów:)

    Bardzo ładny kolor:) Mam też w swojej kolekcji kilka lakierów z Safari, tanie, a dobre i mają duży wybór kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny:) Lubię lakiery Safari, są niedrogie i mają świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam lakier z Safari i nie jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger