23 sierpnia

BYS Colour Change - Salmon


Muszę przyznać, że lakier faktycznie zmienia kolor, tylko nie bardzo jeszcze wiem, kiedy. Ma on wykończenie matowe. Z racji, iż nie przepadam za tym wykończeniem, postanowiłam nałożyć na lakier top nabłyszczający. Nakładając zimny top zauważyłam, że na paznokciach zrobiło się cieniowanie z płynnym przejściem - końcówki były tak ciemne, jak lakier w buteleczce, a pozostała część paznokcia miała taki kolor, jak paznokcie na powyższym zdjęciu. Nie wiem, czy to widać, ale na środkowym i serdecznym paznokciu są ciemniejsze plamki - tam właśnie lakier zmienił kolor. Jeśli tego nie widać, powiększcie zdjęcie. Efekt zmiany koloru stopniowo zanika, a na paznokciach zostaje jednolity kolor. Lakier ma odpowiednią konsystencję i wygodny pędzelek - nie utrudniają one nakładania lakieru. Trwałość dobra, wręcz rewelacyjna. Po 4 dniach nie było żadnych odprysków, jedynie wytarł się lakier na końcu paznokcia palca wskazującego. Pojemność 14ml, można go kupić na Allegro.

21 komentarzy:

  1. Faktycznie widać te ciemniejsze końcówki :) bardzo ładny kolor, brakuje mi takiego w mojej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor. Głównie na odstających końcówkach powinien się zmieniać, bo tam jest inna temperatura paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście widac inny kolor po powiększeniu :) ale kolor bardzo ładny, naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i nawet dostrzegam te zmieniające kolor końcówki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor i jak piszesz wytrzymały, to dodatkowy +! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej firmy. kolor lakieru fajny, chociaż mnie nie powala. lubię takie delikatne kolory, ale tylko od czasu do czasu.
    super trwałość, w takim razie muszę poszukać tego lakieru, ale w innych odcieniach.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten kolor:) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor:)
    Ale trafiłam na 33333wyświetlenie Twojej strony:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehhh... Czaję się na te lakiery od dłuższego czasu - fiolet, który zmienia się w róż mi w głowie. Ale to byłby już ponad czterdziesty w pudełku, więc się powstrzymuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny odcień, poszukuję takiego od dawna, ale nie mogę znaleźć :)

    Zapraszam na: www.nowakowemodowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. MAm bardzo podobny kolor z WIBO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor ma ten lakier :-)
    fajny z niego "cudak" ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać efekt na zdjeciach! Jeszcze takiego cudaka to nie widziałam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny kolor, chociaż ja bym zostawiła w wersji matowej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poluję na lakier zmieniający kolor:( Ale jakoś nie mogę się zebrać do zamówienia przez allegro!

    OdpowiedzUsuń
  17. O a gdzie się podziały zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger