22 sierpnia

Miss Sporty Clubbing Colours nr 456

 

Pewnego popołudnia, przeglądając gazetkę drogerii Rossmann znalazłam ofertę, w której została obniżona cena lakierów Miss Sporty z 5,99zł na 4,69zł. Nigdy nie lubiłam lakierów tej firmy, ale kusił mnie błękit z nowej kolekcji. Do tego ta cena... Czemu by nie spróbować? Kupiłam i zawiodłam się. Lakier kryjący, choć robi smugi - należy nałożyć dwie warstwy. Konsystencja znośna w kierunku gęstej. Ma szerszy pędzelek, czego nie lubię (mam wąskie i krótkie paznokcie), a pierwszy odprysk w najgorszym przypadku pojawił się tego samego dnia! Pojemność 7ml, można go dostać w drogeriach Rossmann za ok. 5-6zł. 

29 komentarzy:

  1. zdecydowanie nie mój kolor niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie ciężko się nim maluje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolore, gratulacje dla Panny Dominiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny błękitny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :) gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mialam kiedys taki lakier z miss sporty ale czarny i byl jak guma, paznokcie schly i schly i nie chcialy wyschnac i lakier i tak szybko schodizl. Wedlug mnie najlepsze sa lakiery Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten lakier, i o ile dla mnie ten szerszy pędzelek to zaleta, to faktycznie trwałość, a raczej jej brak, pozostawia wiele do życzenia - niemniej bardzo lubię jego kolor i chętnie po niego sięgam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kolor, u mnie na szczęście lakiery Miss Sporty trzymają się dłużej bo już trzeci dzień :) co mnie bardzo cieszy bo mają fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek należy do moich ulubieńców bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię Miss Sporty. zawiodłam się na nich kiedyś i od tego czasu nie kupuję żadnego ich produktu.. może to błąd, ale jakoś omijam ich "wystawkę" z daleka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham niebieskości na pazurkach:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier i tak jak Ty stwierdzam, że robi smugi, ale dla mnie pedzelek jest OK i konsystencja też mi odpowiada. Dla mnie jest OK:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek ładny, szkoda że tak kiepsko z jakością.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam jeden lakier tej firmy no i niefajnie się nim maluje :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nawet te z Esssence szybko odpryskują, zdarzyło się, że i Essie w pierwszym dniu. Więc mi Miss Sporty nie przeszkadzają, aczkolwiek tego koloru nie mam - jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię ich lakiery, nigdy nie miałam takiego problemu. Chociaż ten kolor czeka w kolejce, mam jednak nadzieję, że się nie zawiodę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wytrzymałość kiepściutka :/ więc ja dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor ma ten lakier :)

    Pozdrawiam i obserwuje (mogę liczyć na to samo??)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor ma śliczny, jednak ja też nie polecam lakierów tej firmy. Po chociażby jednorazowym umyciu naczyń paznokcie do poprawek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger