19 sierpnia

Projekt Finish - lista uczestników i ważne informacje

Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim, którzy zgłosili swój udział w projekcie oraz tym, którzy zareklamowali moją akcję i przekazali informację innym bloggerkom. Jestem zaskoczona, że sporo osób zgłosiło się do mojego projektu. Poniżej przedstawiam listę uczestników:
   
Kamila (ja) 
nami 
    
Po utworzeniu przez Was postu z danego tygodnia, proszę o podanie linku do niego w komentarzu TUTAJ lub o wysłanie mi linku na mail: kamila.111@tlen.pl Od września nie będę mogła poświęcać tyle czasu blogowi, co teraz, więc prosiłabym Was o pomoc w ten sposób. Proszę, abyście podpisywały się w mailu nazwą, jaką posługujecie się na Bloggerze. Co najmniej raz w tygodniu będę aktualizować listę projektowych postów w zakładce "Projekt Finish", która znajduje się u góry strony, tuż pod nagłówkiem. 

UWAGA! W zakładce będą pojawiać się tylko te linki do postów, które otrzymam na skrzynkę mailową, bądź w komentarzu w zakładce projektu. 

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju projektu. Jutro rozpoczynamy pierwszy tydzień, a we wtorek pojawi się pierwsza aktualizacja postów w zakładce. Zapraszam. :)

8 komentarzy:

  1. Z chęcią pooglądam co tam zmalujecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nieźle się prezentuje ta pusta zakładka z projektem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! :) u mnie jutro lub pojutrze będzie pierwszy post z tej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam przygotowany post na wtorek z kremowym lakierem:)
    Super pomysł, będę zaglądać do innych dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc lakiery w dłoń! A własciwie na dłoń! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nic nie zmalowałam :( za gorąco jest lakiery się ważą na paznokciach :( super pomysł z tym publikowaniem chętnie pooglądam co zmalowałyście :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się sprężyć, bo ostatnio kiepsko z czasem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger