20 sierpnia

Mega Krzem - efekty kuracji cz. 1

 

Właśnie zakończyłam pierwsze opakowanie suplementu diety Mega Krzem firmy Avet Pharma. Po 60-dniowej kuracji, jestem w stanie napisać Wam o zmianach związanych z moimi włosami i paznokciami. 

Przez pierwsze 20 dni zażywania suplementu nie widziałam żadnych rezultatów - wiadomo, że organizm musi przyswoić nowe leki. Po 20 dniach zauważyłam, że włosy wylatują mi mniej, niż przed rozpoczęciem kuracji, a po 30 dniach nie wylatywały już prawie wcale. Przeczesanie włosów ręką w ciągu dnia nie kończyło się garścią włosów, które przed momentem wyleciały. Co z paznokciami? Na tamten moment żadnych zmian nie dostrzegłam. 

Pod koniec kuracji zauważyłam znaczną poprawę kondycji paznokci. Od dłuższego czasu rozwarstwiały mi się paznokcie. Od dłuższego czasu rozwarstwił mi się na razie tylko jeden paznokieć (i tylko raz!), gdy przed kuracją i przez jej sporą część zdarzało się to bardzo często. Ponadto paznokcie stały się trwalsze - jedne są twarde tak, że nie da się ich wygiąć, inne zaś miękkie, ale na pewno nie tak, jak kiedyś. 

Nareszcie znalazłam suplement, który pomógł moim paznokciom. Jeśli chodzi o włosy, to zobaczymy, czy znów będą w takiej formie, jak w połowie kuracji - jutro rozpoczynam kolejne opakowanie. Za 2 miesiące dam Wam znać o efektach Mega Krzemu. 
  
   Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa na moją ocenę.

6 komentarzy:

  1. Rozjerzę się bo moja szczotka ma już dość kłębków włosów w niej ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli warto chyba :) ciekawa jestem twojej opinii po kolejnym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie tym suplementem:) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo no to fajnie, że zadziałał :) Mi jakoś też mniej włosów zaczęło wypadać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam inny podobny suplement diety

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger