19 sierpnia

Podsumowanie projektu My Little Pony Friendship is Magic

 

Poniżej przedstawiam Wam kolejne tygodnie projektu My Little Pony Friendship is Magic. Klikając na zdjęcie z manicurem zostaniecie przeniesione do postu z danym tygodniem (tam można powiększyć zdjęcie i przeczytać o szczegółach).
  
Tydzień 1: Applejack
 

Tydzień 2: Fluttershy 
 

Tydzień 3: Pinkie Pie  
 

Tydzień 4: Rarity 
 

Tydzień 5: Twilight Sparkle 
 

Tydzień 6: Spike  
 
  
 Tydzień 7: Rainbow Dash 

Każdy manicure z wyżej pokazanych jest prosty i nie wymaga talentu plastycznego - a to dlatego, że sama tego talentu nie posiadam (a już na pewno nie przekłada się on na paznokcie). Dziś pojawi się na blogu lista uczestników Projetu Finish. Podam też istotne informacje nt. akcji, tak więc wszystkich zainteresowanych zapraszam.

10 komentarzy:

  1. Applejack najładniejszy, ale co do kolorystyki to ten drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie z tygodnia 7-ego chyba najbardziej mi się podobają:D Może dlatego, że mam fioła na punkcie brokatu:P

    OdpowiedzUsuń
  3. 3,4,6,7 bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace piękne, muszę dziś dodać ostatnią pracę bo bym zapomniała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie według mnie najlepsze ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się tydzień drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się Rainbow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie pięknie paznokcie ! ♥.♥
    http://cookies-are-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger