22 kwietnia

Safari - brak numerka + Wibo Wonder Nails Collection

Zastanawiałam się, którego lakieru recenzję napisać Wam dzisiaj. Stwierdziłam, że ostatnio nie widziałyście u mnie na blogu żadnego niebieskiego lakieru - stąd też dziś możecie poczytać o lakierze Safari. Nie znam numerka. Pani, która je sprzedaje powiedziała, że numerki na tych lakierach szybko się wycierają. 

Krycie jednowarstwowe z widocznymi ruchami pędzelka, tak więc na zdjęciu widzicie dwie warstwy. Czas schnięcia znośny, choć nie najkrótszy - pierwsza warstwa schnie szybko, druga zaś do 15 minut. Bardzo zaskoczył mnie pędzelek - długi i cienki. Bardzo łatwo manewrowało mi się nim. Konsystencja rzadka, ale nie przeszkadza ona w malowaniu. Trwałość nawet do 3 dni - mój życiowy rekord :P (nie licząc China Glaze, który raz wytrwał 4 dni). Zapłaciłam za niego 3zł na bazarze. Pojemność 12ml.

Będąc wczoraj w Rossmannie, wzięłam Wam ulotkę z Wibo promującą najnowszą kolekcję.
Zdjęcia można powiększyć, klikając je.

18 komentarzy:

  1. Lubię lakiery Safari :)
    Fajne nowości z wibo ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zamówiłam niekonadowe płytki, bo uważam, że no name też są dobre. jesli bedziesz chciala to podesle ci zdjecia, bo jedna kosztuje ok 7 zł, i ci kupie :) aczkolwiek wyslac ci bede mogla dopiero w czerwcu bo wtedy bede w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa kolekcja Wibo już jest dostępna?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor pazurków :) Faktycznie w przypadku lakierów Safari jest problem z numerkami ;|
    Zachęcająco wygląda ta nowa kolekcja... Dzisiaj byłam w Rossmanie i nie zauważyłam jej, ale może to dlatego, że staram się szerokim łukiem omijać szafy, w których są lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery z wibo!
    A tych safari na moje nieszczęście, nigdy jeszcze nie spotkałam ;(

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki lakier i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście mam manię na wszystkie odcienie niebieskich kolorów :) A co do safari myślę że za tą cene jest całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger