20 kwietnia

Zapowiedź: Essence Snow White LE + My Secret Paradise Lagoon

W czerwcu pojawi się kolekcja Essence Snow White LE, jednak nie będzie ona dostępna w Polsce. Mam nadzieję, że plany ulegną zmianie i będziemy mogły się cieszyć motywem królewny śnieżki w kosmetykach Essence. Kolekcję będzie można kupić w: Niemczech, Hiszpanii, Portugalii, Australii, Irlandii, Czechach, Słowenii, Turcji, Tajlandii, Singapurze, Tajwanie, Pakistanie, Urugwaju, Boliwii, Chile, we Włoszech i na Słowacji. Nie żebym była rasistką, ale zastanawiam się tylko, po co w Pakistanie im ta kolekcja? Przecież Polska jest krajem bardziej rozwiniętym, więc u nas tym bardziej kosmetyki powinny być dostępne. No ale mniejsza o to.
          
Zobaczcie, co tym razem przygotował producent: 




 

  
Chciałam Was też poinformować, że wczoraj powinna wejść do sieci drogerii Natura nowa edycja limitowana kosmetyków My Secret Paradise Lagoon. Jeśli spotkacie się z nią - dajcie znać.  

Lakiery: 
Cena: 6,99zł 

Kredki do oczu:
Cena: 7,49zł

Paletki cieni do powiek:
Cena: 15,99zł
  
Uważam, że ceny są przesadzone i powinny być znacznie niższe. A Wy co o tym sądzicie?

Źródła zdjęć: 
Essence Snow White LE: http://www.chicprofile.com 
My Secret Paradise Lagoon: http://kosme-tiki.blogspot.com 

17 komentarzy:

  1. Ja widziałam już wczoraj w Asterze

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma bata, ta kolekcja musi być dostępna w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że nie będzie w Pl

    a co do cen tych My Secret to paletki za drogie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. irytacja mnie ogarnia jak czytam listę krajów. czemu mamy być gorsi? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę fioletowy tooper ze śnieżkowej limitowanki ciekawe czy uda mi się go upolować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki i lakieryy <3
    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ lakiery są piękne. Szkoda, że u nas edycja nie będzie dostępna:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej oby mi sie udało dorwać w naturze te piękne lakiery ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez sensu ze nie bedzie dostepna w polsce ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. SnowWhite bardzo mi się podoba. Kolekcję z MySecret już widziałam, wg mnie cienie średnio napigmentowane, lakierów od nich nie lubię, mam trzy i to jedne z najgorszych moich lakierów. Natomiast o kredkach czytałam, że są całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cała kolekcja Essence strasznie mi się podoba :) szkoda, że to nie będzie jej w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery essence bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Snow White nie urzekła mnie jakoś specjalnie, więc płakać za nią nie będę, a dzisiaj weszłam na chwilę do Natury i MS wciąż nie było. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile wspaniałych lakierów! To nie wpływa dobrze na mój odwyk... Oj nie ;<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger