23 kwietnia

Celia Tropic nr 02

Długo szukając lakieru Vipera Jumpy nr 165 natchnęłam się na lakiery Celii. Lakier ten na paznokciu jest trochę jaśniejszy, niż w buteleczce. Kryje przy trzech warstwach (na zdjęciu dwie), trwałość z bazą i top coatem jeden dzień. W tamtym roku miałam błękit z tej serii i bez wspomagaczy odpryskiwał po kilku godzinach. Lakier tragiczny, maluję się niewygodnie. Długo zostaje plastyczny. Kupiłam tylko dla koloru, który na paznokciach nie tak, jak w buteleczce. Pojemność 5ml, cena 3zł. 
   
 
z fleszem

bez flesza 

14 komentarzy:

  1. jumpek 165 tez kryje po 3 warstwach ale jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a kiedy pokażesz inne lakiery MIYO? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłym tygodniu pojawią się kolejne recenzję lakierów Miyo. :)

      Usuń
  3. Średnio mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  4. To kiepściutko...
    Wczoraj pytałaś u mnie o trwałość nowego sensique... Z trwałością cieniutko... W ten sam dzień zaczął odpryskiwać;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się nigdy z tym lakierem. Szkoda, że jest takiej kiepskiej jakości bo kolor całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, zostałaś oTAGowana ;* Zapraszam do zabawy!
    Więcej informacji tutaj: http://martuchowax3.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pastele są w modzie więc całkiem ciekawie wygląda ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzisia pomalowałam sobie paznokcie tym lakierem :) krycie takie sobie ale ładny odcień i trwałość też może być. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger