16 października

Evo Gellack UV Pro nr 41 - China Aster

    
China Aster to lakier hybrydowy w kolorze fuksji, który będzie idealny zarówno na letnie wypady, jak i jesienne dni. 
     
   
Choć początkowo nie byłam za bardzo przekonana do tego koloru, okazało się, że całkiem dobrze czuję się z nim na paznokciach i bardzo go polubiłam. Nie miałam jeszcze podobnego koloru w swojej kolekcji, dlatego chciałam mu dać szansę. 
 
   
Na zdjęciach widzicie trzy cienkie warstwy. Mogłam dodać jeszcze czwartą, ale uwierzcie, że tych prześwitów w rzeczywistości nie widać. Aparat niestety płata figle i lubi uwidaczniać wszystkie te drobiazgi, których ludzkie oko nie dostrzeże. :P 
 
    
Lakier nosiłam dwa tygodnie i po tym czasie zdjęłam go bez żadnych uszczerbków. Jestem bardzo zadowolona z lakierów Evonails i pozytywnie zaskoczona, bo nie spodziewałam się, że są aż tak dobre. Chyba zbyt surowo oceniłam je na starcie. :) Jeśli China Aster też Wam wpadł oko i macie ochotę go kupić, lakier dostępny jest TUTAJ w cenie 29,99zł za 10ml, co uważam za dobrą cenę, zważywszy na jakość, ogromny wybór kolorów i dużą pojemność. 

11 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger